Distune predstavlja: KK Null (Zeni Geva, Japan) & The Noiser (France)

Oglas

distune 222KK NULL (Zeni Geva, Japan) kknull.com

solo & duo with

The NOISER (France)
noiser.org
experimental/electro/noise

16.03. srijeda
Klub Place, početak 22h, ulaz 30kn

KK NULL (pravim imenom: KAZUYUKI KISHINO) rođen je u Tokiju, Japan.

Skladatelj, gitarist, pjevač, idejni začetnik Zeni Geva i elektronički čarobnjak. Jedno je od najpoznatijih imena u području japanske noise glazbe, a u širem kontekstu, veliki i kultni umjetnik u eksperimentalnoj glazbi, još od ranih 80-ih.

Njegova suradnja sa bendovima poput MERZBOW, RUINS, MELT BANANA, te projekti poput ABSOLUT NULL PUNKT, GEVA2, danas se smatraju neizbježnim štivom japanske alternatvne glazbe.

U ranim 90-ima stekao je svijetsko priznanje kao mozak, gitarist i pjevač progresivnog hardcore tria “Zeni Geva” poznatih svojim iznimno teškim zvukom, te objavljivanjem pet albuma koje producira Steve Albini (dva na etiketi Jella Biafre Alternative tentacles) te ostale na raznim etikatama kao što su Neurot Recordings (pokrenute od grupe Neurosis). Zeni Geva je također snimio dva John Peel-ova  “BBC Sessions” albuma, a o broj turneja i koncerata po cijelom svijetu je nemoguće nabrojati.

Nakon što je svirato gitaru kao njegov glavni instrument punih dvadesetak godina, KK NULL postupno se više orijentirao prema elektroničkom pristupu glazbi. U posljednjih nekoliko godina svoje je aktivnosti usredotočio na solo & suradničke snimke, istražujući vanjska područja elektronske glazbe, stvarajući intenzivan sukob vala buke, strukturirano elektro-akustične ambijente, razbijanjem ritmike, te stvarajući materijal koji se može opisati kao “kozmičke buka maksimalnog minimalizma”.

The Noiser – Julien Ottavi

Mediaktivist, umjetnik-istraživač, skladatelj / glazbenik, pjesnik i razarač jezika, eksperimentalni filmaš i ANARHitekt, osnivač i član Apo33, Julien Ottavi je uključen u istraživanje i kreativan rad, kombinirajući zvuk umjetnost, real-time video, nove tehnologije i tijelesne performancse. Od 1997, on razvija kompozicije koristeći glas i njegove transformacije kroz računalo.

Tijekom svih godina rada odražava odnose između eksperimentalne i kolektivne prakse u stvaranju autonomne kolektivne grupe, stavljajući u pitanje autorsku strategiju “umjetnosti ideologije”.

Oglas