BASSYLUM recenzija – RBasic PBass

_DSC4844-Editpiše: Petar Makar

Precision bass je instrument koji je imao velik utjecaj na razvoj bas gitara i glazbe općenito. Dizajnirao ga je 1950. godine Leo Fender, a javnosti je predstavljen 1951. godine kada je počela njegova proizvodnja i prodaja. Najčešće je to instrument s tijelom od johe ili jasena, vratom od javora te hvataljkom od palisandera ili javora. Ima jedan humbucking split coil pickup koji mu daje poseban i prepoznatljiv zvuk.

Jako je puno ljudi koristilo i još uvijek koristi precision bass, a izdvojio bih samo neke: James Jamerson, Pino Palladino, Steve Harris, Duff McKagan, Sting, Roger Waters… Precision je zapravo “one trick pony” jer nema široku paletu zvukova, ali se savršeno uklapa u svaki bend, bio on jazz, pop, rock, reggae ili metal.

Pbass by RBasic je precision bas klasičnog oblika, s detaljima koji su izmjenjeni po mojim željama.

IMG_8879-EditOdlučio sam se za EMG pickup koji daje dozu modernijeg zvuka, ali karakter precisiona je ostao netaknut. Tijelo je od johe, a finish je vintage white. Vrat je izrađen od rebrastog javora,a hvataljka od palisandera. Lak je nitro, finish na tijelu je mat, dok je na vratu sjajni vintage tint. Pragovi su od čelika kakvi se obično ugrađuju na instrumente visoke kvalitete. Pošto se takvi pragovi ne troše, nije ih potrebno mijenjati što je velika prednost u odnosu na obične pragove od nikla. Vrat je izrađen od vrlo kvalitetnog rebrastog javora, a na njemu se nalaze autogrami Guthrie Govana i Phila Hilbourne-a koji su nastupili na ovogodišnjem GUITAR MASTER-u.

Kad se sve zbroji i oduzme, pbass koji je napravio Robert svakako je profesionalan instrument kako izgledom i preciznošću izrade, tako i zvukom te lakoćom kojom se svira. Bravo Robi :).

Specifikacije:

4 žice