Objavljeno 15/08/2011 - s.fric - RECENZIJE

Ruiz – RuizRadioRevolution – Žrtve vlastite produkcije

Share Button

Ruiz- RuizRadioRevolutionpiše: Sebastian Fric

Otkako je osnovna oprema za snimanje postala iznimno jeftina, kućni studiji niču kao gljive poslije kiše, a u jednom takvom (Pleasentville) je sniman album RuizRadioRevolution. Može li tako snimljeni album ispuniti velika očekivanja prema bendu koji iza sebe ima 6 godina koncerata, festivala, TV pojavljivanja i dijeljenja pozornice sa bendovima poput Let 3 i Nick Cave & The Bad Seeds?

Ruiz je indie/garage rock bend koji čine Tomislav Šnidarić (vokali, gitara), Marko Kalčić (bas, klavijature, back vokali) i Janko Kezele (bubnjevi, back vokali). Album, drugi po redu, izdali su za Geenger Records, a snimanje, miksanje i produkciju je preuzeo Marko Kalčić. Mjesec dana prije izlaska LP-a objavili su EP od 4 pjesme pod nazivom Draw the line never a square.

Album počinje žestoko sa gotovo hardcore pjesmom Go Go Go, no iako više nego dobro odsvirana, pjesma otkriva dvije slabosti cijelog albuma, vokal i produkciju; glas je previše miran u odnosu na instrumentalni dio pjesama, a izgovor engleskog na momente podsjeća na najsjajnije trenutke naših političara (poslušati početak You Decide). Nadalje, miks na albumu je poprilično nespretno napravljen, te je često teško čuti što se događa u svoj toj buci koja dopire iz zvučnika/slušalica, naime, sve je preglasno, a vokal je na nekim pjesama teško razaznati (Pilgrim Song) od zida buke koji stvore bubnjevi i gitare.

Instrumentalno gledajući, RRR je odlično odsviran, sa brutalnim riffovima, energičnim beatovima i zanimljivim bas dionicama, no u uho mi nekako teško upadaju dance elementi pljeska, električnog doboša (You Decide) ili preglasnog cowbell-a (Hey! I Can’t!) koji mi više narušavaju tok pjesme nego što pridodaju cijeloj atmosferi, kao da su ispali sa drugog albuma drugog izvođača. Kvalitetom se ističu razuzdani Hello God, plesni Radiostar, i stonerski nastrojeni Now I Wanna Be You, dok prve 3 pjesme albuma predstavljaju potencijalne singlove zbog toga što refreni lako ulaze u uho, a ni noge ne ostaju imune na poziv za šutku.

Ruiz je odličan live bend sa ogromnim potencijalom, no na studijskom planu trebaju poraditi na svom zvuku, i onda će zasigurno predstavljati cijeli paket vrijedan slušanja i na mp3 playeru i na koncertima. Iako sam puno kritizirao, album je dobar, no vjerojatno sam puno više očekivao od ovako dobrih svirača. Pjesme su poprilično kratke i brze, sve zajedno oko 40 minuta adrenalinske, pitke zabave. Eh, samo da je bolje izmiksano… U svakom slučaju, željno iščekujem slijedeći uradak, gdje će se, nadam se, više primaknuti onome što imaju live.

Tracklist:

1. Go Go Go
  2. You Decide