Tri filma o užicima i ženskoj zabavi na Kratkim slikama

Oglas
Mi biramo Mliječnu stazu

U ovotjednom izdanju Kratkih slika, 23. studenoga u 19:30 u MM centru, očekuju nas tri filma o užicima i ženskoj zabavi: Trešnje, Snježni kanon i Mi biramo Mliječnu stazu.

Erotski i avanturistički raspoložene, one kreću put hotelskih soba, apartmana zimovališta, diskoteka i taksija, u Kopenhagen, Francuske Alpe i Beč. Sebično žensko je zadovoljstvo, na ekranu i u smiješku nas promatračica.

Trešnje

Trešnje (Kirschenzeit) slavne Friedl vom Gröller Kubelke crno-bijela su salonska minijatura o međugeneracijskoj egzibicionističkoj igri između starijeg para i mlade sluškinje, oko zdjele trešanja. Friedl vom Gröller austrijska je filmašica i fotografkinja, koju je zagrebačka publika intimno upoznala 2016. na izložbi i projekciji FK – Friedl Kubelka. One is Not Enough.

Snježni kanon (Snow Canon) portretira Vaninu, francusku tinejdžericu prepuštenu dokolici u kolibi zimovališta u Francuskim Alpama, koju prekida dolazak američke baby sitterice Mary Jane. Zabavljenost u ugodi samotne dosade zamjenjuje senzualno vibriranje njihovog susreta. Redateljica Mati Diop, publici je najpoznatija po glavnoj ulozi u filmu 35 čašica ruma (35 Shots of Rum) Claire Denis te po režiji hibridnijih filmovima poput Tisuću sunaca, dobitnika Grand Prix-a na 25 FPS-u 2013.

Snježni kanon

Žensko pleme priprema se za večernji izlazak. Umjetni nokti, umjetna kosa i umjetni ten odskaču od naših predodžbi o skandinavskoj estetici minimalizma. Mi biramo Mliječnu stazu (Os der valgte Mælkevejen) dezorijentirajući je antropološki dokumentarac o generacijskom maksimalizmu danske redateljice i fotografkinje Eva Marie Rødbro s kojim je diplomirala na Nacionalnoj danskoj filmskoj školi 2015, prikazan na brojnim međunarodnim festivalima.

Ulaz je besplatan, a više informacija potražite na web stranicama MM centra i Facebook eventu.

Kratke slike projekt je posvećen inovativnim filmskim strujanjima, prateći tokove suvremene produkcije, ali i klasičnih ostvarenja koja su ostavila neizbrisiv trag na različite svjetske kinematografije. Program 23.11. dio je programske cjeline Iz Kratke baze 25 FPS-a fokusirane na suvremeni kratkometražni film.

Ček dis aut