Ultra Europe: Počeo povrat novca za neiskorištene ulaznice

Oglas

ultra

Ovogodišnji 4. Ultra Europe festival zahvaljujući brzoj reakciji organizatora i kvalitetnoj polici osiguranja završio je uspješno za sve, a sada je u tijeku proces povrata novca za neiskorištene ulaznice za prvi dan programa festivala u Splitu koji je otkazan zbog orkanske bure, doznaje se u četvrtak od organizatora.

Sumirajući rezultate festivala, održanom za vikend 16. i 17. srpnja u Splitu na stadionu Poljud te se do 20. srpnja nastavio po konceptu Croatia Music Week na otocima Braču, Hvaru i Visu, organizatori ističu da je na festivalu bilo više od 100 tisuća posjetitelja iz 143 zemlje koji su uživali i plesali uz ritmove 160 najtraženijih i najpopularnijih svjetskih DJ-a elektronske glazbe.

“Zbog najave orkanske bure i loših vremenskih uvjeta u Splitu, par dana uoči festivala unajmili smo i meteorološki satelit kako bi dobili što kvalitetnije informacije o vremenu i prognozi za prvi dan, petak navečer, no kako nismo željeli dovoditi u pitanje sigurnost posjetitelja i oko dvije tisuće zaposlenih na Ultri kao ni održivost vrlo skupe i glomazne opreme te pozornice odlučili smo prvi dan otkazati, tim više što su udari bure dosezali i do 74 kilometra na sat, a globalni sigurnosni festivalski standardi propisuju da se događanje mora otkazati već pri udarima od 50 km na sat.” – objašnjava direktor komunikacija festivala Luka Jureško.

Zbog svega toga agenti velike osiguravajuće kuće promptno su stigli u Split da bi procijenili okolnosti i odobrili aktivaciju police osiguranja na temelju koje će vratiti novac onima koji nisu iskoristili ulaznice, i to je sada u procesu, kaže Jureško dodajući kako vjeruju da će u konačnici sve pozitivno završiti.

Iznoseći zanimljivosti ovogodišnje Ultre ističe 16-osatni neprekidni glazbeni program, što je rekord među svim Ultra festivalima u svijetu, nastup DJ-a Armin Van Buurena po danu, što je za njega velika rijetkost, kao i najveći vatromet u Hrvatskoj na kraju festivala. Zračna luka Split izvjestila ih je pak da je tijekom Ultre primila oko 90 tisuća putnika tzv. ultranauta, od kojih je 60 posto bilo izvan EU-a, a tijekom trajanja festivala na njegovoj Facebook stranici objave je pustilo gotovo 6 milijuna ljudi, dok ih je više od 3 milijuna komentiralo i lajkalo te dijelilo postove s festivala.

Video sažetke pogledalo je na Facebooku više od 1,3 milijuna posjetitelja, što tu stranicu festivala čini drugom najposjećenijom na svijetu u kategoriji EDM festivala, a osim te mreže i na Instagramu je bilo jako puno fotografija, što je odlična promociju za Split i Hrvatsku.” kaže Jureško iznoseći još detalja poput onih da je na festivalu radilo oko 2.500 ljudi, da je 75 šlepera dovezlo ukupno više od 525 tona opreme, oko Poljuda je postavljeno 4 kilometra ograde, popijeno je 70 tona vode, pojedeno je 20 tona lubenica i ispaljeno je 300 kilograma konfeta.

ultra_europe_split_00

Ček dis aut