Kritika filma: SPIRITED (Sean Anders): Božićni mjuzikl s klasičnim old school postavkama

Ništa senzacionalno, ali ni zabrinjavajuće loše. Stara fora novo ruho. Dok je publike dotle je i smisla

Ljubitelji Charlesa Dickensa i njegova božićna klasika “Christmas Carol” i poštovatelji mjuzikala doći će na svoje s ovom obiteljskom adaptacijom spomenutog djela. Ako se ne regrutirate iz one skupine filmofila koje smeta dramaturški koncept koji računa da tok radnje ne pati ako likovi ničim izazvani u jednom trenu počinju pjevati i plesati u kadru, mogli biste sasvim solidno uživati u ovom repetitivnom slijedu pjevanja na poznate motive.

Još osobito ako su vam lidovi pritom Ryan Raynolds i Will Ferrell i ako se film u potpunosti oslanja na zlatno vrijeme i pravila hollywoodskih mjuzikala 50.-ih i 60.-ih, savršeno vrijeme za izbjegavanje “Home Alone” repriza.

Obiteljski feelgood mjuzikl

Gotovo dva stoljeća, Jacob Marley i Duhovi Božića Prošlog, Sadašnjeg i Budućeg, predvode tim duhova zagrobnog života u pomaganju nalaženja i popravljanja zabludjelih ljudskih duša. U potrazi za novom dušom koju će otkupiti i restartati na tvorničke postavke, duhovi se susreću s medijskim savjetnikom, sebičnim, egocentričnim i narcisoidnim Clintom Briggsom. Unatoč Marleyjevom inzistiranju da je njegova duša neiskupljiva, Duha Presenta vjeruje da bi njegovo iskupljenje moglo imati sjajan pokazni učinak, silom za pozitivne promjene i pokaznim primjerom čovječanstvu kako se od ništavnih karaktera može popraviti i postati čovjekom.