Baš poput samog postava, poštujući socijalnu distancu poput instalacija u samom prostoru, uzvanici su uživali u modnoj reviji, a među njima su se isticale i osobe iz javnog života; pjevačica Nina Badrić, glumica Nela Kočiš, bivše missice Maja Cvjetković, Ivana Delač i Antea Kodžoman.

Modnom dizajneru Zoranu Aragoviću i Tihani Harapin Zalepugin posebno se svidjela revija koja se odvijala na samom postavu izložbe uz brojne instalacije, svjetlosne efekte i magični stroj animiranog lika profesora Baltazara.
Uzvanici su se nakon revije družili pod maskama u ružičastim tonovima iskazujući podršku mjesecu borbe protiv raka udruge PINK FOR LIFE čiji je aktivni partner i brend Duchess.

“Kolekcija je nastala iskreno i spontano. Inspiraciju smo pronašli na putovanju kroz Italiju gdje odlazimo svake godine u nabavku materijala. Kao i na sve i na nas je utjecala Covid kriza, i iz tog razloga u jesensko zimskoj kolekciji prevladavaju jake i svijetle boje, narančasta, ljubičasta, zelena… kako bi kod naših kupaca potaknuli pozitivnu energiju. Uvijek pazimo na ženstvenost i eleganciju kroja i materijala kao i na njihovu nosivost. U kolekciji se mogu pronaći komadi poput haljina na preklop, bluza ili kaputa koji se lako kombiniraju s ostalim komadima. Osim kvalitetom poigrali smo se i raznim teksturama materijala, od alpake u narančastoj, šljokica u zlatnoj i plavoj, lila, pa sve do kašmira i vune u raznim nijansama bež boja”, izjavila je Snježana Mehun, vlasnica brenda Duchess.