Recenzija: Lika Kolorado – “Smiješ zaurlat”

Lika Kolorado – “Smiješ zaurlat”
Aquarius Records/Classic Records, 2018.

Perspektivni zagrebački bend Lika Kolorado zanimljiva je pop rock četvorka koja se tokom posljednje dvije godine svojim prvim singlovima ušuljala na glazbenu scenu i osvojila radio stanice. Da je Lika Kolorado jedan od onih mladih bendova koji vašu pozornost ugrabe na prvu, uvjerila se publika na prošlogodišnjim festivalima koji su se nanizali nakon pobjede Like Kolorado na 21. izdanju HaGeeF festivala u Slavonskom brodu. Njihovi energični nastupi i zarazne melodije na tragu svjetskih indie rock i britpop bendova lako dopiru do svakog iole zainteresiranog uha, a svoju glazbenu dorečenost i osjećaj za mjeru potvrdili su akustičnim nastupom u Rockmarku za kraj godine, gdje se prijemčivost ogoljelih radiofoničnih melodija i snažnih tekstova posebno istaknula.

Danas je Lika Kolorado, nakon nekoliko ranijih spoticanja, u javost katapultirala svoje prvo studijsko ostvarenje. Zlatnu sredinu njihovog prvijenca imali smo priliku okusiti ranije objavljenim singlovima “Kralj”, “Smiješ zaurlat”, “Sigurno” i „Samuraj” pa u tom kontekstu na albumu nismo dočekali neka značajnija iznenađenja. Debitantsko izdanje zagrebačke četvorke predstavlja seriju od deset pjesničkih dijaloga o konfliktu karaktera, kratkih umjetničkih skica koje vibriraju u svojoj živosti i emociji. Od drskog „in your face“ uvoda pod krinkom pjesme „Gas“ do introspektivne balade „Miris auta moje majke“, albumom dominiraju poetski tekstovi koji seciraju mahom ljubavne odnose, ali i ogoljele emocije poput straha, ljubomore i nesigurnosti, a ljepoti tih mini drama dodatno pridonose glazbene kulise lišene svake pretencioznosti i uvježbana glumačko-vokalna ekspresija Filipa Riđičkog.

Lika Kolorado – “Smiješ zaurlat”

1. Gas
2. Sretna stvar
3. Sigurno
4. Glad
5. Kralj
6. Samuraj
7. Smiješ zaurlat
8. Sanjao sam te
9. Jelda, jelda
10. Miris auta moje majke

„Smiješ zaurlat“ intrigantan je glazbeni prvijenac koji sugerira iznimnu zrelost Like Kolorado kao benda koji u ovoj formi na sceni funkcionira tek koju godinu. S obzirom da je prvijenac ovoj četvorki poslužio kao filter za davno nakupljene pjesme koje su godinama sazrijevale u ladicama članova benda, ne sumnjamo da će nakon katarzičnog kreativnog oslobođenja zaurlati još smjelije i glasnije servirajući nam jedno od zanimljivijih izdanja na sceni.

Ocjena : 9/10