Riječko-berlinska suradnja: Impulse i Gigmit uz koncert najavili i prezentaciju booking platforme

Uz koncert i predstavljanje platforme, održat će se i panel na temu"konvencionalni booking vs. booking putem online platforme" 

All The Suns

Impulse Festival predstavlja:
Koncert “Stonerbride + All The Suns” i prezentaciju Gigmit booking platforme
petak, 13. 11. 2020. @Beertija

Povodom novog partnerstva na relaciji Rijeka  Berlin (Impulse  Gigmit) dogovorena je zanimljiva suradnja: predstavnici Gigmita dolaze u Rijeku na jesenje izdanje Impulse Festivala prezentirati svoje golemo iskustvo u promociji i bookingu live izvođača.

Impulse Festival putem njihove platforme odabire dva izvođača za nastup na sedmom izdanju festivala. Od preko 400 prijavljenih izvođača iz cijele Europe (pa čak i šire) žanrovskog raspona od hip-hopa, preko avangadne glazbe do podžanrova metala, noisea i punka odlučili smo se domaće veterane heavy rocka i “mlade” snage sa berlinskom adresom. Odabrana gostujuća kombinacija za proljetno pa i za jesenje izdanje festivala je stoner-grunge tandem: Stonebride iz Zagreba i berlinski All The Suns. 

Stonebride

Takozvani “zagrebački sinovi teškog zvuka”, heavy rock bend Stonebride ponovno se vraća u Rijeku, nakon 6 godina izbivanja. Od tada su objavili dva izdanja, full length album “Heavy Envelope” te aktualni mini album “Animals On Display” iz 2018. Oba su izdanja objavljena pod nezavisnom etiketom P.D.V. Njihova je glazba vješto i donekle prljavo miješanje podžanrova rocka – psihodelije, stonera, dooma i bluesa uz lagano naginjanje prema grungeu 90ih.

All The Suns je grunge bend iz Berlina nastao 2016. Kako i sami kažu, odrasli su na glazbi 90ih, stoga je i njihova glazba kolaž utjecaja idola kao što su Kyuss, Alice In Chains i Deftones (pa čak i Foo Fighters). Dosad su objavili EP “Red Sun” i odradili tridesetak nastupa po Njemačkoj. Na proljeće su na prvoj europskoj turneji. Krajem godine izdaju svoj prvi album.  

Ulaznice za koncert: 40/60 kn // Početak koncerta: 22 sata


Gigmitov panel na Impulse Festivalu

 

Gigimit je trenutno najveća online booking platforma specijalizirana za prijave izvođača na showcase festivale. U svojoj bazi broji preko 90.000 umjetnika i više od 6.000 promotora.

Misija im je pojednostavljenje bookinga za organizatore te pomoć umjetnicima da stupe na željene nacionalne i međunarodne pozornice. Inicijatori su pokretanja međunarodne showcase festivalske mreže I.N.E.S. (Innovation Network of European Showcases) koja zasad broji 20ak festivala diljem Europe. 

Prije gore najavljenih koncerata u Beertiji, u petak, 13. studenog od 20 sati održat će se i panel kojim će se, uz predstavljanje platforme, potaknuti raspravu na temu konvencionalni booking vs. booking putem online platforme. 

Gosti panela su Gabriel Kaindl-Hönig (Gigmit) i Stjepan Kolobarić Steps (Pozitivan Ritam/P.D.V. Records). Panel na engleskom jeziku moderirat će Marin Jurčić (Distune Promotion/Impulse Festival). Ulaz na panel je slobodan.

 

O gostima panela

 


Gabriel Kaindl-Hönig
 Gigimitov je partnerships manager. Njegovi su zadaci inovacija i proširenje Gigimitove mreže suradnika, primarno showcase festivala, ali i ostalih organizatora i klubova koji traže live izvođače. Osim što će nam predstaviti platformu, govorit će o prednostima ovog načina bookinga, izazovima i preprekama s kojima se suočavaju, kao i o novim mogućnostima koje platforma otvara, kako organizatorima, tako i izvođačima.

 

 

Stjepan Kolobarić Steps veteran je zagrebačke nezavisne scene. Zaposlenik je Pozitivnog Ritma, te P.D.V. Recordsa gdje se bavi promocijom i izdavaštvom domaće nezavisne glazbe. Stoji iza desetaka organiziranih koncerata po cijeloj Europi – prvenstveno svojeg benda Stonebride. Stjepan će upotpuniti raspravu o bookingu, iz druge “tradicionalne”, ali i dalje itekako dominantne perspektive bookiranja koncerata i planiranja turneja.

Novo, sedmo izdanje Impulse Festivala održava se od 13. do 19. 11. 2020.

Impulse je riječki klupski festival koji spaja omiljene gradske lokacije s misijom promocije dobre glazbe. Događaji koji se odvijaju tijekom trajanja festivala kroz različite medije tematiziraju glazbu, koja je okosnica i poveznica festivala, u duhu čega je i njegov slogan – “glazba je svugdje”.

Zajedničku organizaciju festivala potpisuju Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a za vizualni identitet festivala zaslužan je dizajnerski studio Radnja iz Zagreba.