Velika kampanja Pink Floyd izdanja ‘Why Pink Floyd?’

clip_image001[5]Pink Floyd i EMI Music, čija veza traje od 1967.,  upravo su objavili prvi dio izdanja iz sve obuhvatne serije
nazvane ‘Why Pink Floyd?’ , sa kojom  ovaj bend  redefinira   svoj katalog u cjelosti.

Legendarni bend koji je još uvijek jedan od najuspješnijih i najutjecajnijih svih vremena, nedavno je potpisao ugovor s EMI-em koji je omogućio razvoj cijele serije izdanja, od kojih mnogi sadrže arhivske materijale nastale tijekom dugogodišnje suradnje između benda i EMI-a.

Izdanja pod nazivom ”Why Pink Floyd?” obraćaju se širokom spektru fanova; nove fanove oduševit će glazba, dok će dugogodišnjim predanim obožavateljima super  luksuzni box setovi ponuditi višestruke diskove koji sadrže  različite varijante pjesama, neobjavljene snimke, obnovljene snimke koncerata  i još mnogo toga .

Za ovu je kampanju specijalno kreirano nekoliko serija različitih izdanja: uz remasterirane CD-e nazvane ”Discovery” i ”Immersion” CD/DVD/Blu-Ray/memorabilia box setove, tu je i ”Experience” edicija gdje se uz pojedini studijski album nalazi i dodatni disk sa materijalima koji su u uskoj vezi baš sa tim izdanjem, omogućujući tako vjernim fanovima još opširnije iskustvo slušanja klasičnih Pink Floyd albuma.

Storm Thorgerson, dugogodišnji umjetnički direktor benda pobrinuo se za vizuale i dizajn. Cijenjena fotografkinja Jill Furmanovsky uredila je dosad neviđene fotografije benda, a James Guthire i Andy Jackson bili su zaduženi za digitalni remastering po najvišim audio-vizualnim standardima.

clip_image001Od danas dostupno  je  prošireno izdanje remekdjela ”The Dark Side Of The Moon” u šesterostrukom ”Immersion” box setu  i ”Experience” verziji sa dvostrukim diskom, kao i kolekcionarsko izdanje vinila i raznih digitalnih formata.  Šesterostruki ”Immersion” box uključuje digitalno remasterirani originalni album, ranije neobjavljenu live snimku izvedbe albuma ”The Dark Side Of The Moon” (Wembley, 1974.), dvd audio sa 5 različitih mikseva albuma (5.1 Surround, Quad Mix, LP Stereo Mix…), dvd video sa live snimkama izvedbe pjesama ‘Careful With That Axe, Eugene ‘ i ‘Set The Controls For The Heart Of The Sun ‘ (Live In Brighton 1972 .), ‘The Dark Side Of The Moon’   dokumentarac iz 2003., koncertne filmove sa turneje iz 1974.-1975. godine. , zatim BluRay disk koji ponavlja audio i video sadržaj ova dva dvd-a, te konačno šesti disk – CD pun ranije neobjavljenih snimaka kao što je rani miks albuma iz 1972. godine, demo snimke ‘Us And Them’ i ‘Money’, live snimke iz Brightona 1972. itd.

Uzluksuzno opremljenu knjižicu, box donosi foto monografiju, kolekcionarske kartice, replike karte sa turneje i propusnice, šal i još nekoliko sjajnih kolekcionarskih primjeraka memorabilije.

Također od danas  u prodaji  je i 14 digitalno remasteriranih albuma, koji  su  dostupni zasebno ili kao ”Discovery” box set.

Nakon danas objavljenih izdanja, već 7. studenog stiže Wish You Were Here ”Immersion” peterostruki disk i dvostruki ”Experience” na kojima će se kao bonus naći materijal sa koncerta na Wembleyu iz 1974., te 20-minutna ‘tour de force’ live izvedba ”Shine On You Crazy Diamond”, kao i jedinstvena snimka ”Wish You Were Here” sa legendarnim jazz violinistom Stephaneom Grappellijem. Kolekcionarski vinili i digitalni formati biti će dostupni i u ovoj ediciji.

Istoga dana biti će objavljena i ”A Foot In The Door – The Best Of Pink Floyd”, nova kolekcija njihovih najpoznatijih pjesama na jednoj kompilaciji.

Dugoočekivana 5.1 verzija ”Wish You Were Here” koju je miksao James Guthrie također će biti dostupna preko nezavisnog Acoustic Sound labela.

The Wall, koji je prodan u preko 25 milijuna primjeraka i koji je postao kulturno i političko mjerilo u posljednja 3 desetljeća, doživjet će isti temeljiti tretman i biti objavljen 27. veljače 2012. u luksuznom pakiranju kao sedmerostruko ”Immersion” izdanje i trostruko ”Experience” izdanje uz standardnu ponudu kolekcionarskih vinila i digitalnih formata.

Uz ovako opsežnu kampanju reizdanja i novih izdanja, sasvim je sigurno, kako će edicija ‘Why Pink Floyd?’ obilježiti ovu diskografsku godinu, kao što su to u posljednje dvije učinile kampanje reizdanja kataloga The Beatlesa i Johna Lennona…