Nedjelja, 26 rujna, 2021

5 jutarnjih navika koje će vas u startu oraspoložiti za cijeli dan

Donosimo vam 5 jednostavnih savjeta kako steći navike koje će vam pomoći u podizanju raspoloženja i prihvaćanju novog radnog tjedna bez pritiska i grča u želucu

Jutra ponedjeljkom su mnogim ljudima vrlo teška. Pa obično svi provedemo namanjame pola sata žaleći se sbei i svojima kako ‘mrzimo ponedjeljak’, posebno ujutro. Čak se radi novog radnog tjedna počnemo brinuti već dan prije, u nedjelju poslijepodne.

Naime, kako svaki ponedjeljak dolazi nakon 2 dana odmora i potpune uživancije ne čudi što je nekima toliko teže prihvatiti upravo ponedjeljak. Jer nakon vikenda, moramo se vratiti u realnost. Pa ipak, jutra ponedjeljkom ne moraju biti toliko teška.

Donosimo vam 5 jednostavnih savjeta kako steći navike koje će vam pomoći u podizanju raspoloženja i prihvaćanju novog radnog tjedna bez pritiska i grča u želucu.

1/ Ne pregledavajte e-mail poštu rano ujutro

Izbjegavanje e-mail pošte ponedjeljkom ujutro čini se gotovo nemoguće, ali pokušajte barem da vam to nije prva stvar koju ćete napraviti. Naravno, ne možemo pobjeći od ‘obveza’ koje nam prenose tehnologije, no odgodite sve to barem 15 minuta nakon ustajanja – bilo da je riječ o mobitelu, laptopu i sličnim ekranima.  

2/ Pokrenite tijelo

Kratke vježbe, rekreacija ili neka redovita praksa odličan su način za podizanje dobrog raspoloženja. Razmislite o tome i pronađite svoj način za aktivaciju cijelog organizma. Iako je pokretanje tijela i trening u bilo koje doba dana odlična ideja, ako dan započnete s takvom aktivnošću, ima dodatne benefite. Vježbanje ujutro pomaže da se razbudite na zdraviji način. A često ljudi znaju biti motiviraniji čak i tijekom cijelog tjedna kada u ponedjeljak ujutro prvo odvježbaju. To ne mora biti težak trening – dovoljno je i lagano zagrijavanje, par određenih joga asana i(li) primjerice nekoliko čučnjeva. 

5 stvari koje radite svakog vikenda – a mogu vam ‘uništiti’ cijeli tjedan

3/ Zapišite tri stvar na kojima ste zahvalni

Biti zahvalan ima veliki utjecaj na našu osobnu sreću i općenito dobro zdravlje. A to bi trebala biti naša redovita mantra i način razmišljanja. Razmislite na čemu sve možete biti zahvalni; jel’ to zdravlje, posao, ljubav, prijatelji, osmijeh…? Počnite svaki ponedjeljak ujutro sa zahvalnošću i više se nećete osjećati loše na startu novog radnog tjedna. 

4/ Pospremite krevet

Pospremanje kreveta nakon ustajanja može popraviti raspoloženje svakog dana, ali i radnog tjedna! Ova vrlo jednostavna radnja ne oduzima puno vremena, a osim što ćete imati urednu sobu, osjećat ćete i navalu adrenalina i produktivnosti. Naime, osjećaj zadovoljstva i odrađenog zadatka učinit će vas samouvjerenijima za novi dan. 

6 vježbi istezanja koje bi svi trebali raditi svako jutro

5/ Vlastita organizacija je pola posla

Tehnički, ovo je poželjna rutina za nedjelju navečer, jer planiranje je ‘pola posla’ i jedna od najmoćnijih stvari koje možete učiniti kako bi si olakšali ponedjeljak ujutro. Napišite upute i organizirajte se, barem okvirno, za nadolazeći tjedan.
Također, dnevna i tjedna organizacija pomaže vam u usvajanju zdravih navika. Primjerice, ako želite ponedjeljak ujutro započeti vježbanjem – postavite alarm u određeno vrijeme u nedjelju navečer. O ovakvom načinu organizacije razmislite kao o pomaganju sebi u održavanju zdravih navika. Ako vam je teško odraditi sve sa liste, nemojte biti ljuti na sebe, već odredite jednu jednostavnu stvar i barem to odradite svaki tjedan, zasigurno ćete se bolje osjećati.

Pročitajte još...

12 trikova da se osjećate sito i fit! Bonus: gubite i višak kilograma!

Otkrijte jednostavne načine kako jesti zdravo i puno praktičnih primjera kako imati vitk(ij)u liniju. I nije uopće teško, kao što neki misle

Andreja Hlupić: I produktivan konflikt važan je za dobru atmosferu na poslu

Poslovna neslaganja, nezadovoljstva pa čak i sukobi, sastavni su dio poslovnog života. Najgore je biti rezigniran, a ne preuzimati odgovornost. Produktivno rješavanje konflikta korisna je vještina u čemu nam može biti koristan psihološki alat 4 sobe promjene koji se bavi upravo time da prepoznamo trenutak kad smo izgubili zadovoljstvo u poslovnom okruženju

Branka Ilakovac: U Hrvatskoj godišnje bacimo više od 380.000 tona hrane!

Znate li da se u Hrvatskoj po osobi na razini kućanstva godišnje baci 75 kilograma hrane? Istina je da je to nešto manje od europskog prosjeka koji iznosi 92 kilograma po osobi, no činjenica je da su kod nas kućanstva dominantniji proizvođač otpada od hrane od ostalih sektora.

Dobre vibracije: Evo zašto bismo redovito trebali masirati stopala i hodati bosi!

Stopala su prepuna refleksnih zona čijim se doticanjem i pritiskanjem može djelovati na protok energije u svakom pojedinačnom organu. Protiče li energija dobro, tijelo je u optimalnom stanju, no nastanu li zastoji to se očituje kao bolest

Povezano

Kako se manjak vremena reflektira na naše mentalno zdravlje?

Ponekad je za više slobodnog vremena potrebno odrediti priorite, možda se odreći u nekom trenu nečega i biti dosljedan raspoređivanju vremena. Za postizanje cilja, naime, potrebno je promijeniti način razmišljanja, a ne besmisleno trošiti svoje vrijeme

Svatko ima svoj kotačić života – a što je ono što tebe uistinu pokreće?

S ciljem promocije kvalitetnog života i širenja poruke o tome kako moramo pronaći i probuditi #onostomepokrece, Mixer.hr i organizatori kostimirane humanitarne utrke Zagreb Advent Run pokrenuli su kampanju istoimenog naziva koja će se predstaviti na 14. Weekend Media Festivalu, koji počinje danas u Rovinju

Nismo sitničavi: Postoje razlozi zašto trebamo žaliti i zbog sitnica u životu

Iako je tugovanje okarakterizirano kao nešto negativno, ipak ima svrhu i može utjecati za nešto bolje. U nekim slučajevima, tugovanje može biti put prema rastu, osobnoj promjeni i dubljem razumijevanju koliko vrijedimo i što je važno za nas

7 pozitivnih afirmacija koje će vam pomoći u trenucima sumnji u sebe

Svi smo skloni manipuliranju vlastitog uma. I ako se uvedemo u stanje anksioznosti i vlastite sumnje, možemo vlastiti um navoditi prema pozitivnim afirmacijama

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime