Četvrtak, 14 studenoga, 2024

Stil koji se prilagođava vama: Calico Mood donosi zimsku kolekciju s poznatom glumicom u glavnoj ulozi

Glumica i model Tamara Vrdoljak postala je zaštitno lice domaćeg brenda koji klasičnu eleganciju stavlja ispred prolaznih trendova

Hrvatski modni brend Calico Mood, poznat po bezvremenskom dizajnu i vrhunskoj kvaliteti materijala, najavljuje zimsku sezonu novom kampanjom u kojoj je zaštitno lice glumica i model Tamara Vrdoljak. Pred objektivom fotografa Franje Matkovića, Tamara je savršeno utjelovila srž brenda: profinjen osjećaj za ženstvenost i stil. Kolekcija, simbolično nazvana ‘The Mood is…‘, odražava filozofiju brenda koji modu vidi kao prostor slobodne prilagodbe osobnom stilu, za žene koje cijene kvalitetu i udobnost u svakom modnom izboru.



Kolekcija ‘The Mood is…‘ pritom naglasak stavlja na vlastitu moć transformacije. Naime, svaki od komada može se stilski višeslojno tumačiti te jednostavno prilagoditi ne samo različitim prigodama već i različitim ženskim figurama. Krojevi koji zahvalno oblikuju i oblače različite tipove tijela – od strukiranog prsluka i asimetrične plisirane mini suknje, do bazične mesh majice i vječnih crnih hlača ravnog kroja – svi su izrađeni s preciznošću dugogodišnjeg iskustva Calico tima, u premium materijalima. Kuhana vuna, pamuk, memory taft, viskozni džersej… izbora ne manjka, a posebnost Calico Mooda je što se, ovisno o dostupnosti, svaki od komada može customizirati u odabranom materijalu ili prilagoditi individualnim željama.

Održiva moda u malim serijama, s bezvremenskim dizajnom i udobnošću

Svaka Calico kolekcija, kao i ova, važno je napomenuti, proizvodi se u malenim serijama, kako bi se smanjio potencijalni višak materijala i, naposljetku, otpad. Tome svakako doprinosi i dugogodišnje iskustvo u proizvodnji i nabavi u tekstilnoj industriji te rad s velikim domaćim i stranim brendovima, kojim se nevoljko hvali vlasnica Calico Mooda, Dunja Kelemenić. Njezin insajderski uvid u industriju lako se pretače i u kolekcije koje su pametno svedene na maksimalno iskoristiv minimum.

‘Kolekcija je inicijalno bila zamišljena u široj paleti boja no u našem butiku u Đorđićevoj, u direktnom kontaktu s klijenticama, shvatili smo da boje više služe kao mamac. One su te koje prve privuku pogled no 8 od 10 žena u konačnici odabere i kupi crno. Naša želja kroz kolekcije Calica pružiti je kvalitetnu bazu za svaki dan, koristeći pritom materijale koji su otporni na nošenje i protok vremena, nisu zahtjevni za održavanje, a na koži stvaraju osjećaj udobnosti’.

Calico Mood hrvatski je modni brend čiji potpis odlikuje svevremenski dizajn koji nadilazi
trendove te kreira podlogu za stvaranje kvalitetne, dugovječne garderobe koja je stilski
prilagodljiva, fleksibilna i ugodna za nošenje.

Fotografije: Franjo Matković

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime