U onom estradnom ogranku gdje caruju Matije Cvekovi, a tropnuli su razni Jambreki, traže se Kutlići, a nisu zasad zakucali superhitovima Lozari i Tolje, pokušava se naći dovoljno mjesta za nove igrače. Tamo je i jedan od takvih – Tomislav Marić ToMa, markantni i naočiti mladi gospodin, izgledom će reći, dotjerani i urbani pandan Nike Turković i Nele. Čitaj: više nego svjesnih i fino PR-iziranih i produciranih djevojaka s više nego jasnom potrebom za kvalitetnim pjesmama.
Pritom njih zasad neće naći u riznicama vlastitih kantautorskih pokušaja, već bi valjali bitnije pažljivije sjesti prilikom promišljanja o sadržaju prije forme. U prijevodu: za porazmisliti jest je li njegova boja vokala podatna za pokušaje vokalnih egzibicija, ili mu bolje stoje donje lage. Koje doduše pjevački ne kotiraju sjajno kod ‘znalaca’, ali kad zagrebete površinu, mogu itekako efikasno i efektno nuditi razliku između konstruktivnih i prenapucanih izvođača.
View this post on Instagram
U video spotu estetski centriranom na igru svjetala i scena, facijalna grčenja mladog ToMe dozivaju vremena Ive Fabijana, Duška Lokina, Joleta i sličnih koji se jakim mišićnim vježbama pokušavaju približiti emocijama u pjesmi.
Prepjevavanje u istočnjačko latino centriranim beatovima zasad donosi samo saharinski okus poprilično isforsiranog šminkerskog štiha. Pri čemu pati pjesma, a od tamo ipak sve kreće i završava. Dokle god nije cilj reklamiranje naočala i novih Varteks odijela – tu ToMa zasad puno bolje stoji nego u pjevačkim pokušajima.
Ocjena: 6/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube