Nedjelja, 15 lipnja, 2025

RilTok Fest 2 REPORT: Showcase trap generacije u pokušaju

RilTok Fest 2 bio je vrijedan pokušaj, važan za izvođače koji trebaju binu, ali i podsjetnik da sama bina ne čini festival. Scena se ne gradi samo nastupima, već i narativom, kontekstom, identitetom

Petak 13. u bivšoj Hali u Zagrebu bio je rezerviran za RilTok Fest 2, festival mladih trap nada i domaćih underground pokušaja da se nešto uzdrma s dna prema vrhu. Na lineupu su se redali Merula, Noti Limun, Polaosam, Kas, Ribery, a večer su zatvorili ‘velikani malog raja’ – Khan i Krankšvester.
 
Cijeli event imao je strukturirani format showcasea – redaljka kratkih nastupa od 10-ak minuta, s izvođačima koji su mahom nastupali na matrice, a playback je povremeno znao preuzeti glavnu riječ. Publike u ranim satima – taman za kućni party: 50-ak entuzijasta, rodbina i pokoji znatiželjni kolega s Instagrama i TikToka. Tek dolaskom headlinera prostor se ispunio i brojka je prešla u troznamenkasto – tada je atmosfera konačno podsjetila na pravi koncertni događaj. Kad iz publike prate Koolade, Target, Fenksta i još poneko ime sa scene, tada je i redaljka puna potencijala.
 
Većina izvođača još je u demo fazi – po stavu, po zvuku, po samopouzdanju. Merula i Noti Limun pokazali su najviše potencijala u ranoj fazi večeri, donoseći barem neki osobni pečat. Pola Osam i Kas još traže formu mimo playbacka, ali stage appereance im je simpatičan i skakutav na način da od beatova s potencijalom mogu zašprehati klince željne trapa. Ribery i Zembo, unatoč konfuziji oko tona, uspijevaju izvući nekoliko dobrih reakcija publike, ako ništa, na ime, pojavu i stav bijelih Run DMC-a.
 
 
Kada je Khan kročio na stage, dogodila se headlinerska sinergija izvođača i publike. Njegov nastup bio je tehnički uvjerljiv, a karizma nije ostala u backstageu. Krankšvester su pak došli kao što uvijek dolaze – sa samouvjerenjem, ironijom i tonskim kaosom koji savršeno odgovara njihovom izričaju. Njihov set je, očekivano, digao atmosferu na razinu koju bi voljeli da je cijeli lineup barem pokušao doseći.

Dobra volja, ali bez prave strategije

RilTok Fest 2 pokazuje da volje ima, ali da ideja showcasea mladih izvođača još uvijek nije dovoljno atraktivna bez jače logistike, promidžbe i selekcijskog kriterija. Yem ostaje nedodirljiv u organizaciji i pozicioniranju novih lica, dok Loud Digital pokušava, ali još traži formulu koja će ovakvom okupljanju dati ozbiljniji kontekst.
 
Podcast, TikTok prisutnost i medijska priča ne mogu sami nositi ovakav festival, pogotovo ako publici nije jasno zašto bi trebali doći na početak, a ne samo na kraj. Potrebno je više od estetike i autotunea da se ovaj gathering pretvori u new names selecta fest koji zaista može stvoriti scenu.
 
RilTok Fest 2 bio je vrijedan pokušaj, važan za izvođače koji trebaju binu, ali i podsjetnik da sama bina ne čini festival. Scena se ne gradi samo nastupima, već i narativom, kontekstom, identitetom. A kad se to posloži – bit će zanimljivo vidjeti koji od ovih izvođača neće ostati samo u fusnoti scene.
 
Fotografija: Privatna arhiva 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime