Srijeda, 9 srpnja, 2025

Jedna Kala, Jedno hvala: Hrvatska se ujedinila u zahvali vatrogascima

Iako je kampanja službeno završila, val zahvalnosti i dalje traje, jer građani će i ubuduće imati priliku ostavljati poruke zahvale na ovoj web stranici, prepoznajući nesebičan trud i žrtvu dobrovoljnih vatrogasaca

Tijekom ljeta, brend negazirane prirodne mineralne vode Kala pokrenuo je kampanju nazvanu ‘Jedna Kala, Jedno hvala’. Cilj kampanje bio je omogućiti građanima da javno izraze zahvalnost članovima dobrovoljnih vatrogasnih društava za njihov neumoran i nesebičan rad. U Hrvatskoj djeluje oko 140.000 članova vatrogasnih društava, a impresivnih 133.000 njih su volonteri koji sudjeluju u radu 1761 dobrovoljnog vatrogasnog društva. Njihova svakodnevna žrtva i neprocjenjiva vrijednost za zajednicu naišli su na prepoznavanje i zahvalnost brojnih građana.



Nadahnuće i zajedništvo u zahvalnosti vatrogascima

Građani su se angažirali tako da su se na trenutak odvojili od svojih svakodnevnih obaveza kako bi napisali emotivne zahvale ovim tihih herojima. Na web stranici ‘Jedna Kala, jedno Hvala’, napisano je gotovo 1200 poruka podrške i zahvale, potvrđujući još jednom da hrvatski građani stoje uz vatrogasce i cijene njihov trud i predanost.

 

‘Obzirom na to da su upravo vatrogasci ti koji, između ostalog, djeluju s vodom, odabir njih kao udruženja koje smo podržali bio je logičan korak. Ponosni smo što su tu ideju od prvog trenutka prepoznali i sami vatrogasci koji su tijekom kampanje s nama rado dijelili svoje priče, ali i naši građani koji su svakodnevno ostavljali poruke zahvale. Divno je bilo čitati i tako postati svjedokom tih često kompliciranih životnih situacija u kojima su jedina nada bili upravo volonteri, tiha snaga našeg društva’, izjavila je Laura Bortas, Senior Brand Manager za Kalu.

Kampanja završena dodijelom novčane donacije

Tijekom ljeta, brend Kala, uz široku podršku javnosti, pružao je vatrogascima na dužnosti vodu za piće. Kampanja ‘Jedna Kala, Jedno Hvala’ završila je dodjelom novčane donacije, koju je u ime dobrovoljnih vatrogasnih društava preuzeo Slavko Tucaković, glavni vatrogasni zapovjednik. Tucaković je izrazio zahvalu Kalinom vrijednom inicijativom, istaknuvši vrijednost DVD-ova i njihovu nesebičnu svakodnevnu žrtvu za dobrobit zajednice. Spomenuo je i teške situacije koje su se događale tijekom ljeta, uključujući požare, poplave i nevrijeme u Zagrebu i Slavoniji, u kojima su vatrogasci brinuli o sigurnosti i imovini građana.

 

Kala je tijekom kampanje izradila bedževe s QR kodom koji vatrogascima omogućuju pristup web stranici jednakala-jednohvala.hr, gdje su mogli pročitati sve poruke zahvale koje su im napisali građani. Iako je kampanja službeno završila, val zahvalnosti i dalje traje, jer građani će i ubuduće imati priliku ostavljati poruke zahvale na ovoj web stranici, prepoznajući nesebičan trud i žrtvu dobrovoljnih vatrogasaca.

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime