Petak, 11 listopada, 2024

Kritika dvostrukog singla: Linkin Park: Emptiness Machines / Heavy Is The Crown

Kao ni Limp Bizkit ili Korn i Deftones, Linkin Park nikad nisu bili više od industry plantova, a okupljanja sedam godina poslije smrti Chestera Benningtona potvrđuje potrebu za parama prije nego prijateljskih fundamenata

Za razliku od simpatične buke oko Oasis revivala, jedan od najnepotrebnijih ‘vraćanja iz mrtvih’ je onaj posthumni povratak Linkin Parka, već originalno MTV-jevski prerazvikanih metal bendova za klince koji su Eurosong mijenjali za glazbenu manifestaciju. 
 
Kao ni Limp Bizkit ili Korn i Deftones, LP nikad nisu bili više od industry plantova, a okupljanja sedam godina poslije smrti Chestera Benningtona kao jednog od dva lead vokala uz Mikea Shinodu, potvrđuje potrebu za parama prije nego prijateljskih fundamenata. Nikakva etiketa legendarni tu ne pristaje osim legendarnog glazbenog hollywoodiziranja. 
 
Ono čime se vraćaju je sasvim opravdana gitaristička generika u kontekstu ponude njihove glazbe kao ‘malo žešćeg ogranka’ za ljubitelje Blink 182, Sum 41 i Machine Gun Kellyja i one kojima Marilyn Manson zvuči kao autentična glazbena opasnost. 
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by LINKIN PARK (@linkinpark)



Generički povratak ‘od nule’

Melodični vokal Benningtona domišljato su zamijenili pjevačicom Emily Armstrong koja igra ulogu njihove Guano Apes cure. Više nego efektno zamjenjujući muški glas, Emily je žešća refleksija Courtney Love ili ‘šminkersko metalna’ Brody Dale. Vokal je snažan, hrapav, melodije ne nedostaje, ona je sigurna u glas, a predznanja stečena u Dead Sara bendu zasigurno nisu škodila.
 

 
Obje pjesme su generički uptempo koji vara zvuk gitara i najavljuje poštenu kalkulaciju studijskog albuma čijim naslovom ‘From Zero’ računaju da nova pjevačica znači start od nule, unatoč 20-ak milijuna YouTube pretplatnika. 
 
Kao svojevrstan kuriozitet za istaknuti je da su video spot sa strane anilacija i grafike specijalnih efekata odradili susjedi pod vodstvom Nikole Todorovića i tvrtke Wonder Dynamics i taj tehnički dio je doista najbolji dio ovog singl/spot comebacka, dočim je drugi potpuna predaja svijetu igrica i League Of Legends koji će marketinški apsolutno odgovarati težnji preplate ispodprosječnog generičkog benda. 
 

Ocjena: 6/10

Naslovna fotografija: Screenshot YouTube 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime