Mda. Kao i u slučaju nedavnog spoja s Kukusima u stvari ‘Bam Bam Bira‘, Baby Blue Lasagna nastavlja marketinški pametno eksploatirati svoje heroje, a Vojko V, kao u slučaju s Pekijem, osluškivati što je moderno i mondeno te pristajati i na kvalitetni downdrop – ako to znači pažnju nove publike koja nije apriorno odrastala na Dječacima ili Kiši Metaka.
Iza fabriciranog sukoba kod Mojmire preko mreža, do novog singla samo su tri dana. Oni iole intuitivniji i oni koji su ikad skužili kako brit press pop industrija radi, prokljuvili su nakon početka drugog čina. Pjesmica je Lazanjin hnca hnca tmpa tmpa standard, synth i gitar riff nabijačina na dobrim tragovima onoga što je radio s Kaarijom i svojim Eurosong prompt music hitovima. Obzirom na to kojem se profilu publike obraća, ovo je više nego dovoljno. Vojko je pak toliko dobar reper da ni u ovoliko fabriciranim ‘suno meets udio meets splice’ komadiću neglazbe uspije izbaciti duhovitih rap dijelova (onaj komad onomatopeje šaketanja), na tragu poznatog Kiša Metaka ‘Bud Spencer’ hita.
Animirani manga video spot je najbolji dio tributea i fasciniranja japanskom crtić kulturom, stoga je za istaknuti animatore daleko iznad pokretača audio priče – David Lovrić, Natko Klobučar, Paola Grbić, Sunčana Brkulj, Lea Kralj Jager. Oni su realni power up.
Ocjena: 7/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube

