Ležernost i laid back aranžmanskih pop tuneovea kojima Nenad Borgudan redefinira svoj Detour već finim godinama, nevezano za promjene pjevačica kao jedinu konstantu uz isporuke finih i pitkih pop komada, smješten je na pola puta od Mayalesa do Pavela.
Neslučajno, ako je suditi po nehotično hotimičnim izmjenama utjecaja među ekipom skupljenom oko Vatrinog ‘Doživotnog’. Isti oni prošireni za obitelji i umanjeni za karikažu pljačke njihove druge mladosti, ovog puta na jednom od slavljeničkih okupljanja u zagrebačkom stanu jednog od njih, bilježi im spontane trenutke unutar kojih se smiješi grupnjak friendova toplo i romantično u vajbovima dječje uspavanke.
Borgudan, lišen zadnjih pjevačica (Laure John i Ivane G. Radan), kao lead vokal u donjim, razgovornim lagama pjeva sjetne ilustrativne skice, umotane u obiteljsku atmosferu druženja domaće pop kreme. Tečno je, pitko, prolazi, klizi. Ide. Instrumentalno, već niz godina Detour su usmjereni na pop boutique glazbu koja se ne dokida u liftovima ili na mainstream radio postajama. Održavanjem konstantno koncertno potentnog benda jedni su od rijetkih koji podržavaju privid o postojanju zdrave pop scene u RH.
Ocjena: 8/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube

