Estradno romantični spojevi na našoj sceni s iznimkom Pavel tandema rijetko profunkcioniraju ovoliko dobro. Mlađi Bratoš i Gina Damjanović u raznim skladateljsko izvedbenim oblicima su i dosad isporučivali Ginine više nego korektne pop komade. Ona će svoju pjevnost dokazati kroz staž u Detouru, a solo karijeru graditi na traganju za mjestima koje ne pokriva Natali Dizdar tip pjevačice.
Za razliku od dobrog dijela tragačica i tragača za glazbenim i pjevačkim identitetom Gina, s kreativne strane zajedno s Markom, piše više nego korektne stihove i igre riječima u pop formatu. Instrumentalno, više nego korektna i zavodljiva stvar, vrhunski i moderno producirana ostavlja samo više pitanja kako tako dobro dizajniranim paketima po defaultu publika ne radi par stotina tisuća pregleda, bez malih Indijaca koji klikću u smjeru hrvatskih i srpskih ‘zvijezda’. Je li do inercije ili samo nepismenosti publike koja u moru karaoke, Dora i Voice grla više ne zna prepoznati kvalitetan pop proizvod. Jer Gina to zasigurno jest.
Dio koji bi trebali pripaziti tiče se vizualija, jer osim što će se potpisati pod produkciju audija, produkciju i režiju videa je Bratoš trebao prepustiti nekom s manje bliskim torzom za izmjene nježnosti s pjevačicom. MTV dane smo pokopali s George Michael tipom spotova.
Ocjena: 8/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube