Subota, 12 listopada, 2024

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Kandžija: Idemo po sreću

Pjevni refren same stvari najmanje je upečatljivi dio ali zajedljivi i cinični klizni lahor ovakvog tečnog plesnjaka, više nego interesantno održava ideju Kandžije kao komentatora iz sjene

Stjepko Galović aka Kandžija je subliminalni lirski lik, pametni Slavonac koji u razne prostorne forme rapa pokušava ubaciti britke i zajedljive autorske opservacije svijeta oko sebe. 
 
Kako sve radije izlazi iz strogih rap okvira tako mu i pjesme i spotovi pričaju interesantnije priče. Otprilike na drugoj strani medalje kao što mu Krankšvester blješte sa strane karikiranja, Kandžijini komentari su jetki, pametni i ‘pristojno zajedljivi’. 
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Kandžija (@kandzijaa)



Pet godina od posljednjeg singla, povratak na scenu pred ljeto bira fino programiranom i pametnom pjesmicom čije je oblikovanje i A/V produkcija donekle interesantnija od instrumentala. Pjevni refren same stvari najmanje je upečatljivi dio ali zajedljivi i cinični klizni lahor ovakvog tečnog plesnjaka, više nego interesantno održava ideju Kandžije kao komentatora iz sjene i lika koji cijelo vrijeme aktivno pulsira na rubovima scene, hvaljen od strane kužera a superhitom udaljen od masovne recepcije. To ga ili iritira ili frustrira i ne da mu mira nego raditi pjesme poput potrage za srećom. 
 
Kad se dohvati i redateljske palice, video spot izgleda kombinacijom bizarnih Osterlund meets Lanthimos meets Coppola indie đir kadrova u kojem lijepe Slavonke trčkaraju oko travnjaka vile naoružane stojnicama, a debeli potkošuljaši bulje u kameru ispod jelenskih rogova na zidu. 
 
Sreća je vrlo relativan i gotovo metafizički pojam, pogotovo u kontinentalnoj Hrvatskoj ili na glazbenoj i pripadajućim ograncima pop kulturne scene. 
 

Ocjena: 8/10

Naslovna fotografija: YouTube Screenshot 

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime