U moru nepodnošljivo preforsiranih većinskih solo singlova Hiljsona Mandele,
off projekata Goce RIP-a poput Luzera i slavljenja meteorskih Cro uspjeha
Bejbe Lazanje iz sasma krivih razloga, svako toliko dese se iznimke u ponudi koje dižu njihovu ljestvicu bitno gore, prema potencijalno zabavnom ne samo njima samima.
Kukus kao rodonačelnici new wave rapa (preskočimo trap kao izvedenicu) zajedno s povučenim High5, ovaj puta s pridruženim Bejbetom Lazanjom, nude uz ‘Real Slavs’ i ‘Oće K…c’ najbolje stvari onda kad su na granici karikiranja, samoironije, ne shvaćanja se ozbiljno i ne plasiranja sebe kao bitnih i relevantnih muzičara, već daleko bliže kvartovskih glazbenih cirkusanata koji su najefektniji kad ne glumataju da su išta više od klauna na visinskim levitiranjima.
‘Bam Bam Bira’ je taj glazbeni teletabies model glazbe, u kojem karikiranje trap slavenštine na tvrdom balkanskom karikiranju Dubioza kolektiv izgovaranja ingleštine. I što je besmislenije i zapravo onomatopejskije – to je bolje. Obzirom da nemaju ozbiljan autorski potencijal i da im glazba cijelo vrijeme levitira između ideje plesa i zabave, tek kad se ne maskiraju niti predstavljaju kao silno bitni, uspije im zakucati nešto ovako catchy. Nonšalantno i zapravo zabavno. U činjenici da ponavljanje refrena bam bam bira apsolutno svjesno reciklira i rekapitulira rim tim dagi dim moment, nema ništa loše, samo je dobrodošlo demaskiranje.
Luka Matković i Ana Cindrić svakim se novim angažmanom osobito montažerski i korištenjem CGI efekata promoviraju kao videospotovski najkorisniji dvojac domaće glazbene scene. Za ovakve upotrebne angažmane, dušu dalo. Jer, zašto ne.
Ocjena: 7.5/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube