Petak, 10 siječnja, 2025

Kritika singla i spota by Anđelo Jurkas: ANTONIO ABe – I danas i sutra

Ako je ikad žiri za Doru birao smisleno, a nije, odbijenac ovom tipu pjesama je sasvim legitiman i dobrodošao potez

Sezona eurosongovskog plakanja za prolivenim mlijekom na domaćoj estradi starta na Dori odbačenom floskularnom patetikom Žakovog novog metrosex gay music pulena, kojem je ovog puta zaboravio namontirati krila poput zadnjeg dečeca Roka Blaževića koji je pjevao ‘njegove’ pjesme njegovim glasom. 
 
Žakov estradni nauk i voluminoznost je isproducirala pjesmu za ‘novog’ izvođača, vizualno ispeglanog i dotjeranog po svim uzusima pristojne verzije eurosongovskih nebinarnih modernih nebečkih dječaraca. Riječ je o profilu likova bez identiteta, vizualnog, pjevačkog, izvođačkog, karizme jednake karizmi Čubija dok pjeva dance beatove Kuzme & Shaka Zulua u produkciji Karme. Predstavniku estradne Generacije Z čije se prompt štancanje i marionetsko lutkarski sustav dokida u ovakvim antipjesmama u svim segmentima ‘umjetnosti’, pardon nekreativnosti. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Marko Jercic (@marko__jercic)

Od nimalo interesantnog imena izvođača kombinacijom caps locka s malim slovom, preko njegove make up pojavnosti u kojoj izgleda kao laboratorijski otpadak štanceraja likotvorina poput Bože Vreće. S umetnutom two step meets usporena ‘Macarena’ latino ritmikom jer loco loco još uvijek ‘prolazi’, dramatikom i sudbonosnom plesnom koreografijom, igrom svjetala i dima, Antonio je pušten sa Žakova lanca tek toliko koliko mecena dozvoli pritegnuti od njegova kunsta. Čitaj: nikoliko. 

Eurosongovska bajka s horor završetkom

Naime, glas je Žakov ali posuđen otprilike na istu foru kao što Filip Riđički pjeva Sachera, s tom razlikom da jedni rade pjesme a drugi bacaju jedva prvoosnovne rime tipa ‘Želio sam dan, dobio sam noć, želio sam ljubav, dobio sam bol, želio sam sjaj u travi, dobio sam nož u leđa, želim sam bajku dobio horor, želio sam sreću, dobio horor …’, koje jedva izdržite prvi put da vas od susramlja ne počne tjerat spuštat pogled i čačkat nogama po podu, kad umjetnici stignu do refrena. Tu su Žak i Andrea Čubrić još jednom zakopali estradni nauk po svim eurosongovskim uzusima koji bi pobijedio da je izabran. Ako pitate doktore. Doduše krive subspecijalizacije. 
 
 
Video spot Andree Bukovčak je studijsko praćenje ovog glazbenog mučenja pa s obzirom na predložak ispada funkcionalnim. 
 
Ako je ikad žiri za Doru birao smisleno, a nije, odbijenac ovom tipu pjesama je sasvim legitiman i dobrodošao potez. Sad natrag na kuknjavu i teorije zavjere kako je odbijenac zapravo boj kuloara protiv simpatičnog Žaka. Saučešće svima involviranima. 
 

Ocjena: 3/10 

 
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime