Zagrebački rock and roll dusteri na nauku Iggyja iguane Popa i korijenima njegovih The Stoogesa, najavljuju drugi studijski album s novim singlom/spotom ‘Alive’.
Garažnim baladnim bluesom koji poslužuje iscjeljujuće kako autoru i pjevaču Miranu Kurspahiću tako i ljubiteljima tog sve više zaboravljanog točnije zapostavljenog žanra, osobito na ovoj mikro imitaciji scene. Poslije solidnog skretanja pažnje debitantskim albumom o kojem smo pisali u rubrici recenzija, TV Eye se naslanja na kompaktnu svirku bazične energetske rock and roll meets boogie meets garage postave.
Predvođeni više nego uvjerljivom centralnom pozom Poppovske obnažene figure, Kurspahić ni u jednom trenu ne odrađuje svoje poze kako je to primjerice radila glumatajući rockericu live and loud Juliette Lewis & The Licks ili ne koristi hobizam poput ‘dobrog čovjeka’ Reevesa i njegova Dogstara ili onog Jareda Leta s Isus kompleksima, već se izlažući golim do pasa nudi publici na dodir. Na tragu onoga gdje je njegov brat Mislav s Babiesima stao.
Vokalom koji tretira na pola puta od Glena Danziga do Andrewa Eldritcha, da ne potežemo samo prvi Iggy referencu cijelo vrijeme, njegova je rola u novom singl/spotu centralna, storytellerovska.
A takva je i spot ekranizacija. Mrak zagrebačkih klubova i okretanja leđa tj suprotnih smjerova publici je njegova odluka. Facing the crowd by rejecting them good…poslije raznih sranja u životu, dobro je osjetiti se živim. Ako samoća ne liže rane i zacjeljuje ožiljke bar kultivira bol i postavlja ljestvicu više.
Ocjena: 8/10