Najveći dosad Weekend Media Festival u Rovinju pružio je idealnu pozadinu za predstavljanje novog izdanja časopisa posvećenog kreativnosti. U opuštenoj, pjenušavoj atmosferi, glavna urednica Jelena Veljača, direktorica Ivona Čulo i ELLE tim predstavili su novi broj mnogim profesionalcima iz komunikacijske i kreativne industrije, ističući posvetu velikim umjetnicima i vizionarima, mladim talentima u usponu, kao i umjetnosti življenja.
Jesenski broj je i dalje najdeblje izdanje na hrvatskom tržištu s 260 luksuznih stranica prepunih inspirativnih priča, od čega je 60 stranica posvećeno kreiranju jesenskih trendova, a 200 stranica istražuje sve što nam stoji na putu prema kreativnosti u svakodnevnom životu: strah, godine, reakcije okoline, novac, psihološke barijere.
Povratak u urede, u automobile kojima vozimo našu djecu na sve silne aktivnosti, u naše kade, u naše domove, u rutinu, na plac, u shopping, u sezonu evenata, na vikend putovanja, u stvarnost – nije uvijek najlakši, ali naš odabir trendova, priča, intervjua, glazbe, događanja, kozmetike, interijera i hrane će pokrenuti svaku vašu kreativnu crtu!
Jesenski broj je naišao na more pohvala i oduševljenje uzvanika, ali i drugih. Svi prisutni su odšetali s osmjehom, novim brojem i suncokretom u rukama. Kako se suncokret okreće prema svjetlosti i toplini, tako se i ELLE uvijek okreće važnim društvenim i kreativnim pričama koje nas ispunjavaju snagom i inspiracijom za nadolazeću, hladniju sezonu.
Fotografije: Dino Ninković