Volimo Zaru zbog njezine raznolikosti i prihvatljivih cijena, a obožavamo je kada se spoji sa svjetskim dizajnerima i donese nam dašak skupocjenih modnih komada u high street. Ovaj put Zara se udružila s južnokorejskim modnim brendom Ader Error i pokrenula AZ Collection. “Projekt odražava sposobnost jezika da izrazi ideje, potakne druge načine razmišljanja i stvori nove kulture”; ističe se na web stranici popularnog brenda.
Tko je Ader Error?
Brend je nastao u Seulu u Južnoj Koreji, a Ader Error je nedvojbeno jedan od najvećih izvoznih proizvoda države uz bok K-popa i kimchija. Pa što je u njemu tako sjajno? Prvo, Ader Error razbija kalup koji mu nije potreban. Umjesto da u svojim kampanjama koristi slavne osobe i poznata lica, brend se u potpunosti oslanja na kvalitetne proizvode i društvene mreže kako bi ostvario prodaju. I to radi uspješno.
Odlična uniseks odjeća
Nema plaćenih influencera, nema sponzoriranih postova. Umjesto toga, postoje samo tri Insta stranice usmjerene na brend. I genijalne su. NJihovi profili posvećeni su različitim stvarima – jedan je za kampanje i lansiranja u trgovine, jedan za lansiranje proizvoda, a jedan – naš osobni favorit – posvećen je pokazivanju kupcima kako stilizirati Errorovu odjeću.
Error nudi ozbiljno dobru uniseks odjeću. Proizvodi su ozbiljni uz dozu humora (poput čarapa na kojima piše “vaš život je šala”) I dok je većina kreativnih direktora danas poznata kao i brend na čijem su čelu, o dizajnerskom timu Error se vrlo malo zna. Zapravo, oni se predstavljaju pod nadimkom “Kevin”.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Cilj je stvoriti jedinstvenu ‘personu’
U ovoj suradnji Ader Error ima u cilju definirati novu generaciju temeljenu na identitetu i jedinstvenosti svakog pojedinca. Dizajni odražavaju stil života ljudi čije su osobnosti oblikovane njihovim istovremenim iskustvima u stvarnom i virtualnom svijetu, pokazujući novu ‘personu’ koju su osmislila oba brenda. Kroz generaciju AZ, Ader Error x Zara daje svijetu novu filozofiju i kulturu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Šarolika kolekcija dostupna i u virtualnom svijetu
Predimenzionirani kaputi popraćeni dugim šalovima i vunenim šeširima fokus su kolekcije koja uključuje džempere i pamučne majice s logotipima i drugim simbolima poput gore spomenute abecede AZ. Također uključuje nekoliko košulja, odijela i kaputa. Tamnoplava boja logotipa pojavljuje se u mnogim odjevnim predmetima u obliku malih motiva ili velikih mrlja u boji. Također, pojavljuju se i neutralni tonovi poput mornarsko plave, sive, crne i drugih toplijih boja.
Ova će se suradnja proširiti i na virtualni svijet zahvaljujući prisutnosti na ZEPETU. Kroz mali metaverzum u kojem Zara prvi put sudjeluje, korisnici aplikacije moći će kupiti odjeću i virtualnu šminku za svog avatara u Ader Error x Zara trgovini. Moći ćete uživati u cijeloj suradnji i virtualnom svijetu sa ZEPETO u njihovoj aplikaciji. ZEPETO je metaverzum koji pruža slobodu stvaranja identiteta u virtualnom prostoru, najpopularniji među generacijom Z. ZEPETO je razvio NaverZ Corp.