Subota, 12 listopada, 2024

Balenciaginu kolekciju na Tjednu mode u Parizu nosili su – Simpsoni!

Zahvaljujući Balenciagi svoji debi na modnoj pisti imali su Homer i Marge Simpson, u pratnji Barta, Lise i Maggie. A iz prvog reda pljeskali su im i bodrili ih Kim Kardashian, Kanye West i Justin Bieber te kultna modna urednica Ana Wintour! Okupljeni na Tjednu mode u Théâtre du Châtelet očekujući reviju na modnoj pisti […]

Zahvaljujući Balenciagi svoji debi na modnoj pisti imali su Homer i Marge Simpson, u pratnji Barta, Lise i Maggie. A iz prvog reda pljeskali su im i bodrili ih Kim Kardashian, Kanye West i Justin Bieber te kultna modna urednica Ana Wintour!



Okupljeni na Tjednu mode u Théâtre du Châtelet očekujući reviju na modnoj pisti umjesto nje su uživali u 10-minutnoj epizodi Simpsona u kojoj su likovi iz Springfielda otputovali u Pariz – kako bi prošetali pistom i nosili Balenciagu.

Crtić je ismijavao ogromne jastučiće za ramena (Marge je zaglavila na vratima u haljini iz snova) i cijenama (Homer se gotovo onesvijestio kad je vidio cijenu haljine od 19.000 dolara). Homer se zaljubio u puževe u maslacu od češnjaka te je stavio jednu viseću naušnicu i odjenuo oversied puff jaknu.

Promjene na modnoj pisti

Ideja kreativnog direktora Balenciage, Demne Gvasalia, u kojem predstavlja novi oblik revije je definitivno zanimljiva i originalna. Publici je ovo bio odličan uvod u reviju koja je slijedila, kao i neočekivana zabava. Epizoda je ujedno bila i ostvarenje sna za Gvasalia, obožavatelja Simpsonovih od djetinjstva.

Crtić kao uvod u impresivnu kolekciju

No, crtić je bio samo jedan mali dio impresivnog pop-kulturnog iskustva koje je predstavljala revija Balenciage. Kolekcija se nije održala uživo već putem video projekcije, a gosti revije su bili neka od najpopularnijih imena poput Cardi B, manekenke Amber Vallette i fotografa Juergena Tellera. 
Kolekcija je bila dosljedna modernoj Balenciagi, s puff jaknama u XXL veličini i ramenima oštrim kao bodež. Cardi B nosila je haljinu s tiskanim naslovnicama časopisa. No, ovdje se manje radilo o odjeći za novu sezonu, a više o potpuno novom dobu mode kao zabave.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Veronique (@veronique_keringeyewear)

Hoće li se kupci uvrijediti? 

Balenciagina suradnja s Simpsonovima, koja je na neki način parodija na sam brend – jer se u videu pokazuje i Homer kako pokušava izgovoriti naziv modne marke (“Je li to Balenciagaga?”) – neki su shvatili kao šalu. No, ima i onih koji misle kako se brend izruguje kupcima elitnih brendova zbog praćenja trendova – bez obzira koliko su nepraktični, kao i plaćanja velikih cifri novaca. Kako će ova priča završiti za Balenciagu, saznat ćemo s vremenom. 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime