Umjetnički direktor visoke mode i krzna za žene u modnoj kući Fendi, Kim Jones i Kim Kardashian West udružili su snage i predstavili FENDI x SKIMS kolekciju. Kolekcija sadrži gotovo sve, od odjeće za oblikovanje tijela i donjeg rublja do kupaćih i odjeće za izlaske.
Uključuje niz senzualnih komada koji poboljšavaju figuru tijela, uske haljine, prozirne grudnjake i čarape, kao i jednodijelne kupaće kostime i pufer jakne. Većina komada je utisnuta logotipima obje tvrtke (stvoren je hibridski logotip dvaju brendova) i dolazi u raznim bojama, uključujući crnu, maslinasto zelenu, fuksiju i nijanse smeđe. Cijene će biti poveće, pa će tako, prema WSJ, topovi i haljine stajati od 6160 kunana više, tajice 7200 kuna, a pufer jakne 19.200 kuna.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Fendi i SKIMS imaju jednaku viziju
“Inovacija u tkaninama i kroj tipičan za Skims u kombinaciji s luksuzom i kvalitetom Fendija mogu se nekima učiniti neočekivanim, ali sličnosti između naše kreativne vizije i ciljeva su usklađeni”, istaknula je Kim Kardashian u priopćenju za javnost.
Jones je, pak, naglasio da je ljubav njegovog tima prema Skims proizvodima potaknula ideju za suradnju, prepričavajući trenutak kada su žene u njegovom uredu “utihnule i počele buljiti u svoje telefone” u uredu talijanske luksuzne marke u Rimu. “Nisam znao što se događa, ali čekali su lansiranje nove Skims kolekcije”, prisjetio se u priopćenju za javnost. “Tada sam pomislio: napravimo nešto zajedno.”
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kolekcija izlazi 9. studenoga
Nakon što je dizajneru poslala “hrpu” proizvoda još u prosincu 2020. godine, Kardashian se kasnije tajno sastala s Jonesom u Cabo San Lucasu u Meksiku na 10-satnoj probi. Rezultat je nova kolekcija koja će biti lansirana 9. studenoga, a obožavatelji oba brenda moći će kupovati dizajne koji su inspirirani arhivskom Fendi kolekcijom iz 1979. koju je prvi predstavio Karl Lagerfeld. Kolekciju će biti moguće kupiti u odabranim Fendi trgovinama i naručiti na Fendiskims.com.
Brendovima ovo nije prva suradnja
Jones je osmislio suradnju Louis Vuittona i Supremea i tako doveo uličnu odjeću u svijet luksuzna. Sličnu stvar je učinio i za Dior Men, udruživši se s umjetnicima kao što su Kaws, Daniel Arsham i Peter Doig, prije nego što je u lipnju prošle godine angažirao repera Travisa Scotta za kolekciju za proljeće 2022.
Otkako je preuzeo kreativno vodstvo u Fendiju, Jones radi sve kako bi osvježio modnu kuću. Tako je tijekom posljednjeg milanskog tjedna mode zajedno s Donatellom Versace organizirao reviju u kojoj su dizajneri predstavili svoje kreacije za suprotne brendove. ‘Fendace’ su naravno nosile brojne zvijezde i bila je to revija o kojoj će se pričati.
Modni svijet u čudu: Fendi i Versace zamijenili dizajnere i stvorili Fendace!
SKIMS se pak nedavno udružio s američkim olimpijskim timom i pokrenuo kampanje s poznatim licima poput Kate Moss, Megan Fox i Kourtney Kardashian. Kardashian, čije carstvo uključuje i KKW Beauty koji će se uskoro ponovno pokrenuti, rekla je za WSJ Magazine da uzima u obzir savjete uskoro bivšeg supruga Kanyea Westa kada radi na SKIMS proizvodima. “On je dio SKIMSA i daje timu inspiraciju, ali i informacije. Mislim da uživa u procesu”, rekla je o osnivaču Yeezyja, prije nego što je dodala: “Kanye će mi uvijek biti najinspirativnija osoba.”