Petak, 4 srpnja, 2025

Lounge by Zalando: U Hrvatsku stigao klub za kupovinu s primamljivim popustima!

Hrvatski kupci sada se mogu pridružiti posebnom klubu za kupovinu Lounge by Zalando koji članovima nudi svakodnevni izbor privlačnih modnih i lifestyle proizvoda s popustima do 75%

Svako jutro u 7 sati, Lounge by Zalando objavljuje pažljivo odabrane dnevne ponude s primamljivim modnim i lifestyle artiklima po sniženim cijenama. Te su ponude dostupne isključivo članovima kluba i to samo na ograničeno vrijeme. Kupci u Hrvatskoj mogu se besplatno pridružiti Lounge by Zalando na poveznici ili se jednostavno prijaviti postojećim Zalando računom. Uz svakodnevne kampanje, Lounge by Zalando organizira i posebne akcije s popustima, poput rasprodaja na kraju sezone, ponuda za povratak u školu i  početka nove sezone.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Lounge by Zalando (@loungebyzalando)



Lounge by Zalando dostupan je u 20 europskih zemalja 

Daniel Roginski, glavni direktor za Srednju i Istočnu Europu u Zalandu, izjavio je: ‘Vrlo mi je drago što širimo našu ponudu u Hrvatskoj. Lounge by Zalando, s pažljivo biranim izborom i sjajnim ponudama, sigurno će se jako svidjeti kupcima koji traže kvalitetu i stil. Lounge nudi najtraženije brendove i izvrsnu vrijednost za novac, od mode i sportske odjeće do dječje odjeće i proizvoda za dom. Širenje na nova tržišta ključan je dio Zalandove strategije da postane vodeći paneuropski e- commerce ekosustav za modu i lifestyle.’

Kenneth Melchior, potpredsjednik Lounge odjela u Zalandu, dodao je: ‘Jedan od glavnih stupova rasta Zalandove B2C strategije jest daljnje širenje kao lifestyle odredišta. Želimo pratiti lifestyle izbore ljudi i razvijati više područja koja odgovaraju njihovim potrebama. Uvođenje ovog programa na više tržišta ove godine dio je te vizije. Oduševljeni smo što se naši kupci u Hrvatskoj sada mogu pridružiti ovom atraktivnom klubu za kupovinu i otkriti uzbudljive ponude kojima mogu razveseliti sebe i svoje najmilije.

Ovaj klub za kupovinu pokrenut je 2010. godine i sada je dostupan u 20 europskih zemalja, a ove godine stiže u još više europskih zemalja. Dolazak na nova tržišta dio je Zalandove šire strategije izgradnje vodećeg paneuropskog e-commerce ekosustava za modu i lifestyle.

Fotografije: Press 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime