KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, jesensku sezonu započinje s novim projektom, samostalnom revijom za kolekciju FALLFALL6 koju će održati 13. rujna. Segment te kolekcije naziva DENIMDENIM razvili su uz podršku automobilske marke Lexus, premium brenda čija vozila, kao i KLISAB odjeću, točno opisuje majstorstvo ručne izrade, odgovornost prema okolišu i osjećaj luksuza koji izazivaju.
Održivost i recikliranje kao ključne smjernice
Cjelokupan Lexusov proizvodni proces temelji se na standardu izvrsnosti i majstorskom umijeću ručnog rada. Iste atribute ima i KLISAB DENIMDENIM linija, odjeća nastala ručnom izradom u patchwork tehnici prepoznatljivoj za ovaj brend. Sakoi, traperice, jakne i suknja iz ove linije nastali su upcyclingom traper hlača, a taj postupak kreativnog re-usea dizajneri su odabrali jer ostvaruje proizvode dodane vrijednosti bez kreiranja ikakvog daljnjeg štetnog utjecaja na okoliš.
Jeans je odabran kao jedan od najizdržljivijih materijala čime se jamči trajnost upcycling proizvoda i istovremeno izbjegava proces izvorne proizvodnje jeansa koji je vrlo štetan za okoliš. Na izazov kreiranja vrhunskog proizvoda s minimiziranim štetnim utjecajem na okoliš uspješno odgovara i Lexus nudeći hibridne modele koji su ekološki odgovorni, a istovremeno ne kompromitiraju osjećaj luksuza i sigurnosti pri vožnji.
Prvi put će se predstaviti kolekcija za muškarce
U kolekciji FALLFALL6, uz nove kreacije za žene, dizajneri će prvi put predstaviti i KLISAB liniju za muškarce kroz reviju. Vizuale KLISAB DENIMDENIM linije s Lexus NX 450h+ automobilom potpisuje Aleksandar Selak, a modeli su Vito A i Donato P (N Model Management), Anja P, Andrea J i Vito C. Producent suradnje je Nikola Beban.