Nakon što su u proljeće 2017. godine, Dežmanov prolaz i IZIPIZI store postali nezaobilazno mjesto svih koji vole jednostavan, inovativan i trendi dizajn, zagrebački IZIPIZI preselio je u prostor koji na adekvatniji način predstavlja brend koji je u vrlo kratkom vremenu postao jedan od najtraženijih u Hrvatskoj. Adresa ostaje ista, mijenja se samo broj, pa ćete tako svoj omiljeni model naočala moći pronaći u Dežmanovoj ulici, ali na broju 1.
IZIPIZI naočale su lagane, fleksibilne, prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama. U to su uvjerile i dugogodišnje ljubiteljice tog brenda, Jelena Veljača, Judita Franković, Mirela Kardašević, Mara Bratoš, Mia Matić, Luna Valas, Nika Kamenski, Rita Rumora koje su s prvim nagovještajima lijepog vremena, požurile upotpuniti svoju kolekciju sunčanih naočala, novim, neodoljivim IZIPIZI modelima.
U uređenju trgovine su sudjelovali poznati umjetnici i arhitekti
Grafičko oblikovanje u novom prostoru posebno za ovu prigodu napravio je poznati zagrebački umjetnik, Saša Šekoranja. Projekt interijera novootvorene trgovine IZIPIZI u Zagrebu vodila je Sunčica Mastelić Ivić, arhitektica s dugogodišnjim iskustvom, u suradnji s matičnim pariškim uredom za brand dizajn.
“Radovao me sjajan timski rad s francuskim kolegicama, naš projekt izvrsno odražava svojom jednostavnošću i mladenačkim pristupom samu filozofiju branda IZIPIZI.”, govori Sunčica.
Održivost im je na prvom mjestu
IZIPIZI, brend koji od svog nastanka 2010. godine ruši predrasude o tome kako dobar dizajn i kvaliteta idu ukorak s visokom cijenom, pronaći možemo na mnogim relavantnim dizajnerskim adresama, kao što su primjerice Dover Street Market, ili MoMA- design store u New Yorku Osim toga, jedna od vrijednosti brenda je održivost, a cilj im je da do 2023. godine 30% proizvoda bude napravljeno od bio materijala.
Popularnost francuskog brenda naočala ne treba čuditi, budući da se u bogatoj ponudi za svakoga može pronaći ponešto. U IZIPIZI ponudi možemo pronaći naočale za čitanje, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu.
Fotografije John Pavlish