Subota, 12 listopada, 2024

Održive i inovativne: Naočale koje obožavaju trendseterice!

Ove naočale su lagane, fleksibilne, prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama

Nakon što su u proljeće 2017. godine, Dežmanov prolaz i IZIPIZI store postali nezaobilazno mjesto svih koji vole jednostavan, inovativan i trendi dizajn, zagrebački IZIPIZI preselio je u prostor koji na adekvatniji način predstavlja brend koji je u vrlo kratkom vremenu postao jedan od najtraženijih u Hrvatskoj. Adresa ostaje ista, mijenja se samo broj, pa ćete tako svoj omiljeni model naočala moći pronaći u Dežmanovoj ulici, ali na broju 1.



IZIPIZI naočale su lagane, fleksibilne, prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama. U to su uvjerile i dugogodišnje ljubiteljice tog brenda, Jelena Veljača, Judita Franković, Mirela Kardašević, Mara Bratoš, Mia Matić, Luna Valas, Nika Kamenski, Rita Rumora koje su s prvim nagovještajima lijepog vremena, požurile upotpuniti svoju kolekciju sunčanih naočala, novim, neodoljivim IZIPIZI modelima.

U uređenju trgovine su sudjelovali poznati umjetnici i arhitekti

Grafičko oblikovanje u novom prostoru posebno za ovu prigodu napravio je poznati zagrebački umjetnik, Saša Šekoranja. Projekt interijera novootvorene trgovine IZIPIZI u Zagrebu vodila je Sunčica Mastelić Ivić, arhitektica s dugogodišnjim iskustvom, u suradnji s matičnim pariškim uredom za brand dizajn.

“Radovao me sjajan timski rad s francuskim kolegicama, naš projekt izvrsno odražava svojom jednostavnošću i mladenačkim pristupom samu filozofiju branda IZIPIZI.”, govori Sunčica.

Održivost im je na prvom mjestu

IZIPIZI, brend koji od svog nastanka 2010. godine ruši predrasude o tome kako dobar dizajn i kvaliteta idu ukorak s visokom cijenom, pronaći možemo na mnogim relavantnim dizajnerskim adresama, kao što su primjerice Dover Street Market, ili MoMA- design store u New Yorku  Osim toga, jedna od vrijednosti brenda je održivost, a cilj im je da do 2023. godine 30% proizvoda bude napravljeno od bio materijala.

Popularnost francuskog brenda naočala ne treba čuditi, budući da se u bogatoj ponudi za svakoga može pronaći ponešto. U IZIPIZI ponudi možemo pronaći naočale za čitanje, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu.

Judita Frankovic (2)
Lucana Mirko
Elena Dizdar
Ivan Levak i Ivana Vukusic
Karla Horvat
Mara Bratos (2)
Ivana Pavic
Ivana Vukusic i Ivan Levak
Jelena Veljaca 3
FD6335AD-BA7C-485E-B370-F92D762A96F1
Ante Burazin
Hannan Redzepagic
Marijana Birkic Lovegrove i Suncica Mastelic Ivic
Iva Gradiser
Tihana Harapin Zalepugin
Ana Tevsic Naukovic
Ivana Pirizovic
Latica Martinis Filkovic i Ema Glavina
Nika Matic
Judita Frankovic
Katarina Mamic
Iva Saric (2)
Luka Mamic
Lejla Seferagic
Mirela Kardasevic
Kristina Stakor
Luna Valas
Magda Smojver, Tea Peric i Doris Ostres
Vesna Blaskovic
Mia Matic
Judita Frankovic (2) Lucana Mirko Elena Dizdar Ivan Levak i Ivana Vukusic Karla Horvat Mara Bratos (2) Ivana Pavic Ivana Vukusic i Ivan Levak Jelena Veljaca 3 FD6335AD-BA7C-485E-B370-F92D762A96F1 Ante Burazin Hannan Redzepagic Marijana Birkic Lovegrove i Suncica Mastelic Ivic Iva Gradiser Tihana Harapin Zalepugin Ana Tevsic Naukovic Ivana Pirizovic Latica Martinis Filkovic i Ema Glavina Nika Matic Judita Frankovic Katarina Mamic Iva Saric (2) Luka Mamic Lejla Seferagic Mirela Kardasevic Kristina Stakor Luna Valas Magda Smojver, Tea Peric i Doris Ostres Vesna Blaskovic Mia Matic

Fotografije John Pavlish

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime