U veljači smo saznali kako je Pharrell novi kreativni direktor muške mode u Louis Vuittonu. Na ovu vijest smo čekali veoma dugo poslije prerane smrti Virgila Abloha koji je zaslužan za veliku popularnost muškog dijela Louis Vuittona. Pharrellova prva kolekcija bit će prikazana ovog lipnja tijekom tjedna muške mode u Parizu. Pharrellovo ime je u prošlosti postalo donekle sinonim za luksuzne suradnje, ali njegova prva suradnja ikada, bila je 2004. godine, a sastojala se od kolekcije sunčanih naočala i nastala u suradnji s tadašnjim kreativnim direktorom Louisa Vuittona, Marcom Jacobsom.
Dok čekamo reviju i predstavljanje kolekcije, Pharrell je napravio mali teaser na svom Instagram profilu. Naime, Pharrell je objavio fotografiju sebe ispred billboarda Louis Vuittona na kojem se nalazi trudna RiRi, a odjevena je u kožnu košulju koja je otkopčana na mjestu trudničkog trbuha koji se tako u potpunosti vidi. RiRi u rukama nosi torbe u jarkim bojama, a Pharrell je pozna po ljubavi prema istima. Njegova kolekcija za adidas Originals sadržavala je klasične stilove kao što su Adidas Superstar i Stan Smith, a tenisice su bile u šarenim bojama. Kolekcija je bila rasprodana u trenu, pa nam ovo nije neočekivano.
Probijanje granica
RiRi je bila jedna od prvih zvijezda koje su se “usudile” javno hodati “golog” trudničkog trbuha i uvela je novi trend u svijet trudnica. Dok su se prije nje svi zgražali na otkriveni trbuh, RiRi je nastavila po svom i tijekom prve trudnoće ga je gotovo uvijek pokazivala u javnosti. Obzirom da je drugu trudnoću objavila na nastupu na Super Bowlu i bez obzira na ostale događaje u svijetu, punila je stupce medija idućih nekoliko dana (i tjedana), ovo je veoma pametan marketinški potez za Louis Vuitton. Hoće li trudna RiRi prošetati revijom još nije poznato, ali svakako njezina uloga zaštitnog lica muške kolekcije je pomjeranje rodnih granica kada je u pitanju moda.
Obzirom na najavu kolekcije, nadamo se da će Pharrell u Louis Vuitton unijeti još malo inkluzivnosti, ali i dokazati da brend može zadržati identitet prilagođavajući se željama generacije Z. Jer ipak, brend je više od smeđeg monogram printa čijih kopija ima previše na svakom koraku. Ovaj početak nam se veoma sviđa, iako naslijediti Abloha nije lagano niti malo, obzirom na veliku ostavštinu i svojevrsno ikonsko štovanje od strane obožavatelja. Za sada možemo reći da jedva čekamo reviju jer će se o njoj sigurno mnogo pričati!
Naslovna fotografija: Pharrell Facebook