Tommy Hilfiger u novu sezonu ulazi punom brzinom, predstavljajući kampanju za jesen 2025. pod nazivom ‘The Hilfiger Racing Club’. Inspirirana bogatim nasljeđem američkog stila i duhom koji pomiče granice, kampanja spaja luksuznu nostalgiju motosporta s prepoznatljivom preppy estetikom u suvremenom, odvažnom izdanju.
Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane
igre.
‘Reimaginacija preppy stila je srž moje kreativne vizije već 40 godina,’ izjavio je Tommy
Hilfiger. ‘Od samih početaka kombinirao sam klasični američki stil s vibrantnim kulturnim
utjecajima i uzbuđen sam što to nasljeđe nastavljam graditi. Ova sezona donosi novo
poglavlje s kampanjom The Hilfiger Racing Club, koja pruža svjež zaokret jednom od ključnih trenutaka preppy kalendara.’
Kampanju potpisuje renomirani fotograf Glen Luchford, poznat po svom osjećaju za atmosferu i bezvremensku estetiku. Njegov objektiv prenosi energiju i individualnost likova
koje tumače Hoult – u ulozi šarmantnog vozača i zaljubljenika u vintage motosport, te
Schiffer – kao oličenje glamura i bezvremenske elegancije.
‘Interpretacija ove kolekcije nosi onu energiju koju obožavam na stazi,’ istaknuo je Hoult.
‘To je tradicija isprepletena životom i zabavom. Klasični američki preppy izgled u svom
najboljem izdanju – bezvremenski i cool.’
Ovo je kolekcija koja predstavlja stav!
Claudia Schiffer dodala je: ‘Tommy ima nevjerojatnu sposobnost stvaranja kolekcija koje su istovremeno razigrane i sofisticirane. Osjećaj slobode i radosti pretočio je u ovu kampanju – bilo je zadovoljstvo biti dio tog svijeta.’
‘The Hilfiger Racing Club’ ne predstavlja samo kolekciju, već i stav. Svaki detalj slavi nasljeđe motosporta i klasične američke mode, ali istodobno otvara vrata novoj eri stila: slobodnog, odvažnog i osobnog.
Jesen 2025. donosi i početak novog modnog narativa brenda pod sloganom ‘You’re Invited, No RSVP Required’ – poruke otvorenosti, inkluzije i autentičnog izraza. Kolekcija reinterpretira preppy nasljeđe kroz bogatstvo tekstura i slojevitih kombinacija: tartan košulje, traperice s vodootpornim završnim slojem, kaputi od održivih mješavina vune s upečatljivim kariranim uzorkom. Njujorška elegancija oživljava kroz oksford košulje ispod
rugby majica, ležerno nošene kravate, plisirane suknje uz duks majice s amblemima i
traperice, dok torba American Icon upotpunjuje svaki stajling.
To je moderno nasljeđe preppy stila – okrenuto naglavačke, ali i dalje u prepoznatljivom
Hilfigerovom duhu.
Fotografije: Press