Subota, 12 listopada, 2024

Trenirke: Udobnost koja je u pandemiji postala i poslovni uspjeh

CLU, Chypka, Dive Organic... samo su neki od hrvatskih brendova prepoznatljivi po udobnim trenirkama, a s obzirom na njihov zanimljiv dizajn, kvalitetne materijale koje koriste i domaću proizvodnju, ozbiljno konkuriraju i onim najpoznatijih svjetskim... 

“Trenirke su znak poraza”, svojedobno je izjavio Karl Lagerfeld, kreativni direktor Chanela i modna ikona te dodao: “Izgubili ste kontrolu nad svojim životom pa ste kupili trenirke.”
U jednoj od najpopularnijih humorističkih serija u povijesti Jerry Seinfeld svojedobno je podržao Georgea Costanzu kad je obukao trenirku: “Govoriš svijetu, odustajem. Jadan sam, pa bi mi moglo biti i ugodno.”



Zanimljiv dizajn, kvalitetni materijali i nosivost na sve

Puno godina kasnije, svijet je pogodila pandemija koronavirusa i trenirke su postale ‘must have’ proizvod. Na tržištu su se pojavili brojni novi brendovi koji su svoje kolekcije rasprodavali u nekoliko minuta od samog izlaska, a kombiniralo ih se na doslovno sve odjevne predmete. 
Udobnost je postala najvažnija stavka na koju treba obratiti pažnju prilikom kupovine. Hrvatska nije zaostala za ostatkom svijeta kada je u pitanju popularnost trenirki, a s obzirom na njihov zanimljiv dizajn, kvalitetne materijale koje koriste i domaću proizvodnju, mnogi domaći brendovi konkuriraju i onim najpoznatijih svjetskim… 

 

CLU – trenirke koje se nose i na finije komade odjeće i obuće

Jedan od domaćih brendova koji se nastao za vrijeme pandemije jest i CLU. Brend ženskih trenirki čije je ime nastalo povezivanjem nadimaka njegovih osnivačica, Lucije Tikvić i Klaudije Kelemović.
Dvije najbolje prijateljice odlučile su svoju strast pretvorili u posao.
“Kada smo shvatile da je vrlo teško pronaći udoban i kvalitetan set trenirke, odlučile smo dizajnirati trenirku koju će svaka cura moći nositi za svaku prigodu. S obzirom na situaciju u svijetu, ljudi su se počeli oblačiti puno opuštenije te vjerujemo kako je svakome prioritet što udobnija odjevna kombinacija. Dizajnirale smo trenirke tako da se mogu kombinirati i na finije komade odjeće i obuće, ali i na sportske kombinacije”, objašnjavaju nam Lucija i Klaudija.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Clu (@clu_official)

Ideju o pokretanju brenda dobile su početkom ljeta, a realizirale su ju u studenom kada su izbacile prvu kolekciju. Proizvode šiju u Hrvatskoj, a posebno paze na odabir materijala jer žele da kupci budu zadovoljni kvalitetom proizvoda. Pamuk je glavni materijal njihove kolekcije jer je poznat po udobnosti.
“Do sada smo proizvele dvije kolekcije, prva je bila zimska u kojoj su bili i setovi trenirka. U ožujku ove godine izbacile smo proljetnu kolekciju hoodica. Sljedeću kolekciju pripremamo za ljeto”, otkrivaju naše sugovornice. Ono po čemu je njihova proljetna kolekcija posebna jest mogućnost personaliziranja hoodice s imenom po želji, baš po uzoru na svjetske trendove.

 

Chypka – jedinstveni su spoj tradicije i modernog streetweara

Chypka je jedan od hrvatskih najpopularnijih brendova i nerijetko se njihovi prepoznatljivi komadi odjeće mogu vidjeti na raznim gradskim špicama. Uspješno posluju posljednjih pet godina, a jedinstveni su spoj tradicije i modernog streetweara.
Za zanimljive kreacije zaslužni su dvojica prijatelja, Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, koji umjetnost i žive. Iza nastanka imena brenda krije se zanimljiva priča. Hrvatska čipka potječe s hrvatskih otoka Paga, Hvara i grada Lepoglave. Svaki motiv i dizajn šalje snažnu poruku jedinstva, poniznosti i marljivog, skromnog i anonimnog načina života.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by CHYPKA (@chypka_)

“Fokus našeg brenda je spajanje moderne ulične mode s tradicionalnim motivima naših predaka. Željeli smo da naše ime bude prepoznato u svijetu, pa smo ga dodavanjem CH i Y prilagodili stranom tržištu. Željeli smo da Chypka bude sinonim za nešto svjetsko i brutalno. Chypka spaja ono što je sastavni dio života”, ispričao nam je Tadija.
U tome su i uspjeli jer njihovi proizvodi svakodnevno stižu na razne adrese širom svijeta.  

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by CHYPKA (@chypka_)

Kako bi svojim kupcima pružili raznolikost, kolekcije rade dva puta godišnje uz nadopune artikala, ovisno o godišnjem dobu. A koriste samo najfiniji pamuk.
“Odlučili smo se za pamuk jer je on topao, ugodan za kožu i lagan za održavanje. Nama je najvažnije da se osoba osjeća ugodno i komotno dok nosi Chypku. Svatko našu odjeću kombinira onako kako se dobro osjeća, ako je to donji dio trenirke i karirana košulja, zašto ne?”, ispričao nam je Tadija.
Njihove kolekcije uz odjeću za muškarce i žene sadrže i mnoge unisex komade. 

 

Dive Organic – koriste samo organske materijale

Iako je proces stvaranja brenda započeo prije dvije godine, ako se vlasnice brenda, on je nastao puno prije toga.
“Dizajniranje i stvaranje vlastitog stila i odjevnih komada naša je svakodnevica od malena. Kada smo shvatile da tržištu nedostaje snažan ženski brend, koji nudi jednostavnost i koji modu i stil ne ograničava na prolazne trendove, započele smo svoj put na modnoj sceni. Većinu poslova radimo same i stvaramo svoja pravila, a kreativnost i instinkt su nam glavni vodiči”, otkrile su nam Margareta i Dora Solenički, sestre i osnivačice brenda.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Dive (@dive_organic)

Za njih je zdravlje i njega kože uvijek bila prioritet, a time i očuvanje prirode. Stoga svi njihovi materijali ponosno nose oznaku GOTS certifikata i organskog su podrijetla. Nisu tretirani štetnim kemikalijama i bojama. Mnogo im znači to što znaju da njihova proizvodnja ne zagađuje prirodu i štiti kožu.
“Drago nam je da je sve više ljudi svjesno važnosti prirodnih i organskih proizvoda, kako onih koje unosimo u naše tijelo tako i onih koje nosimo. Organski materijali su skuplji od klasičnih materijala zbog toga što ih još uvijek nema puno na tržištu, a i njihova proizvodnja traje duže jer se pridaje puno pažnje održivosti i prirodnom tijeku rasta biljke i njenoj obradi. Samim time i krajnji proizvod ima veću cijenu nego komad iz dućana brze mode. To je nešto što bismo voljele da se promijeni, a do toga ćemo doći samo ako ljudi prepoznaju organske materijale i njima pridaju više pažnje kada je odabir odjeće u pitanju”, otkrivaju naše sugovornice.
Svaki Dive komad je sašiven po narudžbi, čime također njeguju pristup izbjegavanja pretjerane proizvodnje i stvaranja otpada. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Dive (@dive_organic)

Trenutno u ponudi imaju trenirke koje mogu biti dio sportskog asortimana ali i elegantnog poslovnog looka.
“Trenirke su bile spontani dizajn koji je proizišao iz potrebe. Kada dizajniramo prvenstveno gledamo što bi mi htjele nositi i kako izgleda život žena oko nas. Naše trenirke su spoj sportskog stila s elegancijom i tako su nosive u svim prigodama neizvjesnog razdoblja u kojem se trenutno nalazimo. Udobnost nam je bila glavna misao i tako su Dive trenirke nešto iz čega se ne skidamo. Materijal je prozračan i baršunasto mekan”, ponosno ističu Margareta i Dora.

Naslovna fotografija: @clu_official

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime