Utorak, 23 rujna, 2025

Istraživanje potvrdilo: Trećinu Hrvata kuhanje – opušta!

Izvještaj također pokazuje da zajedničko kuhanje i uživanje u obrocima imaju značajan utjecaj na dobrobit i zadovoljstvo kod kuće

Zajedničko kuhanje, druženje oko stola i dobra atmosfera obilježili su predstavljanje nove globalne IKEA kampanje ove srijede u zagrebačkom RougeMarinu. Uz kulinarsku radionicu pod vodstvom Ane Ugarković i uživanje u jelu za velikim zajedničkim stolom, IKEA je poslala jednostavnu, ali snažnu poruku – obroci nisu samo dio svakodnevne rutine, već prilika za povezivanje i stvaranje nezaboravnih uspomena.



Da je upravo kuhanje važan dio života kod kuće potvrđuju i podaci iz najnovijeg IKEA Life at Home izvještaja koji pokazuje da je to jedna od aktivnosti u kojoj 40% ljudi diljem svijeta najviše uživa, odmah iza gledanja televizije i čitanja. Ipak, kuhinja je i dalje prostorija s kojom su mnogi najmanje zadovoljni, osobito u manjim domovima gdje dominiraju izazovi poput nedostatka prostora za pohranu i održavanja urednosti.

Izvještaj također pokazuje da zajedničko kuhanje i uživanje u obrocima imaju značajan utjecaj na dobrobit i zadovoljstvo kod kuće. Primjerice, roditelji koji uključuju djecu u pripremu hrane češće su zadovoljniji svojim životom (72%), nego oni koji to ne čine (61%).

Istraživanje provedeno u Hrvatskoj pokazuje da njih 53% smatra da je jelo pripremljeno kod kuće zdravije od onoga vani, što je više u odnosu na svjetski prosjek od 45%. Za 28% ispitanika iz naše zemlje obrok predstavlja važnu društvenu aktivnost, a gotovo trećina onih koji žive s djecom potiče mališane da sudjeluju u pripremi hrane kod kuće. Njih 19% navodi da su djeca zainteresirana naučiti kuhati. 

Uživanje u obroku omiljeni je način druženja 

‘Kuhanje i uživanje za stolom predstavljaju jednostavan i divan način povezivanja s hranom, tradicijom i ljudima. U ubrzanom svakodnevnom životu, osobito u velikim gradovima, zajedničko vrijeme u kuhinji i blagovaonici postaje sve rjeđe. Ovom kampanjom IKEA želi pomoći ljudima da tu radost ponovno otkriju stvaranjem funkcionalnih, pristupačnih i inspirativnih kuhinja, bez obzira na veličinu doma ili budžet
kojim raspolažu’, izjavila je Dubravka Terzić Bašljan, zamjenica direktora tržišta IKEA
Hrvatska.

S više od 80 godina iskustva u osmišljavanju života kod kuće, IKEA je posvećena razumijevanju navika u kuhanju i ishrani diljem svijeta. U IKEA robne kuće i online
trgovinu u rujnu stiže više od 200 novih proizvoda i rješenja koja će kupcima olakšati
svakodnevne aktivnosti u kuhinji – od organizacije i pripreme hrane, preko kuhanja, do
postavljanja stola, druženja i čišćenja.

Vodeći računa o pristupačnosti, novi IKEA asortiman je dizajniran kako bi podržao zdravije i održivije navike u kuhinji, uključujući proizvode za smanjenje potrošnje vode, sprječavanje bacanja hrane i učinkovito razvrstavanje otpada.

Fotografije: Press 

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime