Nemate ideju što darovati nekome za rođendan, godišnjicu, useljenje u novi dom, vjenčanje, želite nešto posebno, što će ostati kao vječna uspomena ili jednostavno želite uljepšati svoj dom jedinstvenim predmetima?
U obilju izbora koji vladaju na tržištu počinju se sve više cijeniti originalna i personalizirana rješenja. Personaliziranje raznih predmeta, ukrasnih, odjevnih ili modnih dodataka posljednjih je godina pravi hit. Vole ih apsolutno svi, a kao poklon su savršeni jer daju posebnu dozu ljubavi i pažnje.
Na društvenim mrežama sve veći broj pratitelja imaju i hrvatski kreativci, a mi smo razgovarali s Blankom Grginović koja stoji iza brenda Shiny Stuff dizajn i Mirelom Vučić čije personalizirane otirače Iskrica dizajn prati gotovo 18.000 pratitelja.
Iskrica dizajn – @personalizirani_otirac
Mirela Vučić ime je koje stoji iza prvog brenda personaliziranih otirača u Hrvatskoj, a njena poslovna priča i brend Iskrica dizajn nastao je iz nezaustavljive želje za kreativnim oduškom i ljubavi prema detaljima.
Naime, kad se udala, Mireli je s novim prezimenom došla i adaptacija stana, novi namještaj, pažljivo prikupljanje jedinstvenih predmeta i noviteta za dom. U jednom trenutku došao je na red i ulaz te joj je trebao otirač. Nakon neuspješne potrage odlučila je pokušati ga sama napraviti – i bila je jako zadovoljna rezultatom.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Istražila sam prostranstva interneta na nekoliko jezika, iz raznih perspektiva, obavila hrpu poziva, informiranja, a moja bolja polovica, suprug Karlo nabavio je prve boje i materijale. Prvi prototip personaliziranog otirača izradila sam na vlastitom balkonu, na temperaturi od nekoliko stupnjeva ispod nule. Zaiskrila je ideja pa sam krenula u istraživanje tržišta. Saznati da si prva u državi s tom idejom dala mi je samo još više vjetra u jedra. Korak po korak – od ideje, hobija, do obrta za izradu unikatnih personaliziranih stvari – i nastao je prvi hrvatski personalizirani otirač uz veliku podršku obitelji i prijatelja”, s ponosom priča Mirela.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kupci i sami mogu osmisliti dizajn vlastitog otirača
Kao podlogu Mirela koristi tepihe od prirodnih materijala s protukliznom podlogom, a proces izrade je dugotrajan i uključuje puno kistova, strpljenja i preciznosti pri oslikavanju. Ponekad se na jednom vizualu zadrži sat vremena, a na kompleksnijem i po nekoliko sati da bi bio točno kakav je zamišljen.
“Naše istraživanje i unaprjeđivanje nikad ne prestaje, iz tjedna u tjedan nalazimo nove načine, mogućnosti ubrzavanja procesa izrade, kvalitete izrade, trajnosti proizvoda, izrađujemo svoje priručne alate te osmišljavamo novitete. Naposljetku, naš trenutni rezultat, radi istraživanja i osmišljavanja prosesa, se ne može usporediti s prvim inačicama personaliziranih otirača”, prisjeća se Mirela i dodaje kako joj je najčudniji i najsmješniji zahtjev kupca bio poklon otirač na kojemu je bio motiv koji je simbolizirao jedan mladi par- siluete zeca i jastoga.
Iskrica dizajn danas je ozbiljan brend s tri stalna zaposlenika i velikim planovima za budućnost – osim nastavka širenja na strana tržišta trenutno se razvija i web shop s jedinstvenim dizajnerskim alatom za sve kupce koji žele sami napraviti svoj otirač, kao i one koji će ipak odabrati neki iz njihove bogate ponude!
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Shiny Stuff Dizajn – @shiny_stuff_dizajn
Iza brenda Shiny Stuff dizajn stoji Blanka Grginović, 29-ogodišnja majka dvomjesečne djevojčice Tie. Po struci diplomirana ekonomistica, no zbog kreativnosti i ljubavi prema brendu kojeg je osnovala odlučila se na poduzetništvo.
Priča Shiny Stuff počela je prije deset godina s izradom personaliziranih maski za mobitel, a nakon njih asortiman se polako širio prema nakitu i modnim dodacima. Blanka je prije pet godina, među prvima u Hrvatskoj krenula s izradom personaliziranih poklona, pronašla je svoju nišu, publiku i kupce koji su ju dočekali raširenih ruku – tako da je sada usmjerena u sve vrste personalizacije.
Otkaz na poslu kako bi se posvetila svojoj strasti
“Kada sam završila studij i zaposlila se, radila sam paralelno posao u struci i Shiny posao. U jednom trenutku u 2019. dala sam otkaz na odličnom poslu i odlučila se posvetiti brandu. Mislim da mi je to do sada bio najbolji potez. Sve je krenulo prema gore, iznajmila sam veći prostor, uložila u opremu i strojeve, proširila asortiman i povećala i potražnju kod kupaca”, prisjeća se Blanka.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Danas u njenoj radionici možete pronaći personalizirane dekice, ručnike, nakit, privjeske za ključeve, razne stvarčiće za bebe, ukrase za vjenčanja i još mnogo toga. A nama se posebno sviđaju personalizirani slamnati šeširi i torbe idealni za ljetni odmor na plaži kojeg svi željno iščekujemo.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Proces izrade personaliziranih detalja dugotrajan je i nije lagan kako ljudi misle da je, govori nam Blanka i dodaje kako sa svakim kupcem dogovara dizajn po želji i svaki dio ručno izrađuje.
Kako se istaknuti u masi ‘istih’ darova?
“Izrađujem sve vrste personaliziranih proizvoda i poklona, od stvari za bebe i djecu, pa do modnih dodataka, ukrasa za dom… Također, velik dio asortimana čine proizvodi za vjenčanja. Cilj mi je bio, a i još uvijek je postati centralno mjesto gdje će svi moći pronaći nešto za sebe ili svoje drage ljude. Trenutno proizvodimo više od 500 različitih personaliziranih proizvoda”, priča nam Blanka te dodaje kako svaki tjedan dobije barem jednu narudžbu koja ju iznenadi ili dobro nasmije.
“Mogla bih izdvojiti jednu narudžbu na samom početku kada sam jednoj gospođi ušila nekoliko tisuća cirkona na haljinu u 2 dana i vozila do granice jer nije bila iz Hrvatske. Niti jedan zadatak nije mi težak jer zaista volim posao koji radim”, ističe Blanka i motivira sve kreativce da se odvaže biti jedinstveni.
“Danas se u moru profila, stranica i web shopova teško istaknuti. Možeš raditi kao i svi ostali i biti u sredini ili osmisliti svoju strategiju, proizvode i istaknuti se iz mase!”
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.