Da vam je netko rekao kako će 2020. i 2021. godine najpopularniji i najcjenjeniji britanski bend biti dvojac iz donje srednje klase koji na matricu stavlja minimalističke ritmove, sipajući rime iz predgrađa, a na koncertima se doslovno služi taktikom press play, negirajući sve postulate showbizza i liveactove, s pravom biste mogli reći da nema pojma što govori.
No, kako pravila postoje kako bi ih se bitno razmrdavalo, tako se upravo to dogodilo s nothinghamskim dvojcem Sleaford Mods koji su nakon 15-ak godina kljucanja po britanskom undergroundu, od 2007. do danas od kultnog statusa došli do hvalospjeva britanske i svjetske medijske scene.
Njihov aktualni, netom objavljeni album “Spare Ribs” bere panegirike sa svih strana glazbenog svijeta. New Musical Express im dodjeljuje 5 zvjezdica, ljudi o njima već unatrag nekoliko godina govore kao autentičnom elektroničkom punku koji na DIY postulatima zvuči kao eho britanske ulice i njihova middle class revolta.
Ukratko, postali su trendom, hypeom i bendom za koji Iggy Pop govori kako se radi o najboljem rock and roll bendu na svijetu, o kojem suvremenici govore kao svježem, novom, drugačijem, hvaleći njihov dotad marginalni punkerskielectro minimalizam.
S alfom i omegom Modsa, liričarom i storytellerom Jamesonom Williamsom u novom Mixer Room Podcastu popričali smo o svim aspektima karijere direkt linkom u njegovu sobu…