Ponedjeljak, 27 rujna, 2021

Oznaka: TRČANJE

Pokrenite se! Tjelesna neaktivnost je vodeći zdravstveni rizik u svijetu

Istraživanja potvrđuju kako 60 minuta treninga 3x tjedno može blagonaklono utjecati na baš sve aspekte vašeg života i to na razinama na kojima do sada toga nismo uopće bili svjesni, Pa, što čekate - pokrenite se!

Mala škola trčanja: Što trebate znati prije nego odlučite početi trčati

Da bi u svijet rekreativnog trčanja ušli kvalitetno i tamo se dugo zadržali, potrebno je naučiti pravila. Možda mislite kako je to nepotrebno jer 'svi mi znamo trčati', ali svima su potrebni savjeti stručnih osoba ili starijih trkača koji će vam reći što je i zašto važno te na što obratiti posebnu pozornost!

6 savjeta osobnog trenera kako hodanje pretvoriti u vrlo učinkovit trening

Osim brojnih fizičkih benefita, čak i kratki interval od 10 minuta brzog hodanja povećava našu mentalnu budnost, energiju i pozitivno raspoloženje - tri stvari koje su nam svima nedostajale u posljednjih nekoliko mjeseci jer smo se previše 'družili' s četiri zida svog doma

Kako se riješiti nepotrebnih izlika i napokon početi redovito trenirati?

Bilo da je riječ o nedostatku vremena, bolovima u mišićima ili mamurluku, puno je razloga zbog kojih razmišljate o preskakanju još jednog treninga. Većina nije svjesna kako će se upravo zbog treninga kasnije osjećati još bolje

Trčanje i mršavljenje: Teško je, ali i moguće uz kondiciju izgubiti i kilograme

Trčanje sagorijeva veliki broj kalorija, no isto tako nakon njega imamo velik apetit. Često oni koji krenu trčati očekuju velike rezultate i gubitak kilograma, no vaga to ne pokazuje. Gdje griješite i zašto? Donosimo savjete kako steći i dobru kondiciju i smršaviti

Kako smanjiti neugodnosti dok vježbate pod maskom na otvorenom

Nošenje maske zahtijeva navikavanje - a to vrijedi dvostruko kad vježbate s njom. No da bi vam vježbanje pod maskom ipak bilo puno ugodnije, napravite ovih nekoliko stvari...

Trčanje ili bicikliranje? Ovih 30 pjesama motivirat će vas na – pokret!

Ovo su pjesme uz koje ćete dobiti želju za pokrenuti se! Ne samo to, toliko su dobre da ćete poželjeti dodati još kilometara!