Omiljeni hrvatski kozmetički brend Olival ovaj vikend proslavio je tri desetljeća uspješnog poslovanja. Tim povodom, poslovnim partnerima su predstavljeni novi poslovno-proizvodni prostori na zapadu Zagreba, prisjetili su se svojih početaka iz 1994. godine te otkrili planove i vizije za budućnost.
Od prvog dana inovativni i drugačiji
Od samih početaka Olival se istaknuo kao inovator i predvodnik trendova na hrvatskom
tržištu, a vrlo brzo i diljem regije. Osnivačica Olivala, magistra farmacije Vlasta Pojatina, tržištu je osim učinkovitih proizvoda formuliranih na bazi prirodnih sastojaka, ponudila i inovativan pristup kupcima te je bila među prvim stručnjacima koji su educirali potrošače. Olivalov cilj nikada nije bila sama prodaja proizvoda, već i usvajanje svakodnevnih, pravilnih koraka njege kože lica, a širenjem asortimana proizvoda, kasnije i kože tijela i vlasišta. Iskrena i transparentna komunikacija s korisnicima, individualna savjetovanja o odabiru proizvoda i slaganje rutine njege lica, kao i ekstenzivan edukativni sadržaj u vidu bloga, brošura i vodiča, Olival je među prvima ponudio svojim kupcima, a ta praksa održala se i do današnjeg dana.
Novi milenij donio je nezaustavljiv rast i sve veću potražnju i popularnost prirodne kozmetike što je Olivalu bio poticaj da ispuni striktne zahtjeve kakve nosi certifikacija prirodnih proizvoda. Tako je 2014. godine, prvi u Hrvatskoj i regiji, potvrdio kvalitetu omiljene kolekcije Smilje upravo cijenjenim i neovisnim NATRUE certifikatom. Početkom 2019. godine predstavljena su prva tri proizvoda Olival Professional linije. Ova kultna i
diljem regije omiljena linija trenutno broji 23 proizvoda te se do kraja godine očekuje predstavljanje još jednog. Ovi su se proizvodi, ali i mnogi drugi, pronašli na čak tridesetak tržišta Europe i šire, a posebno je važna činjenica da je Olivalov asortiman dostupan i na globalnim e-commerce platformama kao što su Notino i Makeup.
Zajednici vraćaju hvalevrijednim akcijama
Tijekom tri desetljeća, osim ulaganja u proizvodnju i formulaciju proizvoda, Olival nije
zaboravio niti na širu zajednicu u kojoj djeluje te je pokrenuo i niz projekata kako bi pomogao, osnažio, ali i ukazao na probleme društva i zajednice. Osnivanjem zaklade ‘Vaše znanje- naša budućnost’ Olival je kroz konkretnu financijsku podršku učenika iz područja deficitarnih u kozmetičkoj branši pokazao da je ulaganje u mlade konkretan ulog u bolju budućnost. Humanitarnom akcijom ‘Čisto da znaš’ prvi su progovorili i upozorili na problem nedostatka javnih kupališta kao posljedice zatvaranja uslijed pandemije korona virusa te nemogućnosti obavljanja i najosnovnijih higijenskih potreba zagrebačkih beskućnika. Pandemijske 2020. godine, uz partnera dm – drogerie markt Hrvatska, u udruzi RokOtok
pronašao se idealan partner kako bi zajedničkim projektom upozorili da je biološka raznolikost ono čemu možemo zahvaliti naše postojanje te je od presudne važnosti sačuvati ju. Obzirom na to da Olival od samih svojih početaka, ističe važnost očuvanja biljnog svijeta, ovaj projekt bio je logičan korak.
U jesen 2022. godine suradnja s Hrvatskom mrežom za beskućnike je nastavljena te je
nabavljena zimska oprema, a ove slavljeničke godine Olival je angažirao stručnjake i prvi u
Hrvatskoj uz podršku BIPE, pokrenuo hvalevrijednu kampanju ‘Nauči živjeti u svim nijansama roze’ posvećenu rozaceji – kroničnom i progresivnom dermatološkom oboljenju kože. Turnejom ‘FOREVER YOUNG’ uz partnera dm, ponovnim multidisciplinarnim pristupom
usmjerenim na zdravlje kože i mikrobioma, građanima na zagrebačkim trgovima ponudili su konkretnu pomoć i odgovore na sve nedoumice kada su koža lica i tijela te njega vlasišta i kose u pitanju.
Uskoro predstavljaju brojne novitete
Međutim, iako povijest treba pamtiti i cijeniti, u Olivalu ističu kako su okrenuti budućnosti.
Iako je u proteklih 30 godina Olival predstavio više od 190 kozmetičkih proizvoda, razvoj novih, inovativnih, učinkovitih i cjenovno prihvatljivih formulacija i dalje je okosnica razvoja, kao i širenje na svjetska tržišta. Sve to događa se uz poseban naglasak na održivost i brigu o okolišu, što pokazuje i poslovanje usmjereno na energetsku učinkovitost i smanjenje utjecaja na okoliš.
Fotografije: Mario Poje