Svijet urbanog popa Petra Beluhana iz rakursa udovoljavanja artističkim perspektivama autora jedna je od permanentnih konstanti domaće glazbene scene.
Koliko god izgledalo nemogućim u njihovim verzijama ‘vrijeme leti’ momenta, tri dekade ‘lagano laganog’ provlači se kroz sve glazbene kaskade i promjene zagrebačkog mainstreama.
I glazbe koje mimo struke i kolega treba početi cijeniti i šire prepoznavati i publika Svemirka ili Valentina Boškovića. Naime, Beluhanov snoliko sramežljivi pozadinski lead vokal je fantastičan prizvuk i pogodna kulisa uvijek aktualnog i zahvalnog gay momenta u konzervirano konzervativnom društvu.
Pritom je daleko pogodniji od isfuranih ‘poison cake’ Marko Bošnjak eurosongizama i orgazama na pojavu te vrste nekih novih diva.
Audio vizualni tragovi suptilnog plesnjaka u naslovu ‘Hostese’ naklon su Beluhanove razglednice jednoj sorti žena. Utjelovljena kroz minimalističku vožnju i pojavnost zeznuto dobre Anđele Ramljak koja utjelovljuje nadrkanu vozačicu poprilično ‘američki’.
Sveukupno čini se kao još jedna od mnoštva brojnih sjajnih tema, koje iz neobjašnjivih razloga draškanja šire publike budu prebačene u Mayales ladice nepravedno zapostavljenih hitova iz sjene.
Ocjena: 7.5/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube