Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Nela i Nika: Mogu i sama

Ako uzmemo da se namjera računa, cure su legit poslale poruku kako su solo jake i to, ne trebaju im emo vampiri pored jer su ih obje imale u bivšim prvim vokalima scene - Matiji Cveku i Marku Kutliću. Sad rastavljene i same imaju odah, izdah i novi udah što sve mogu

Na žalost, nova stvar dviju istaknutih predstavnica novih pop modernizama domaće scene nije obrada istoimenog klasika Mayalesa.

Samo je moderno producirana stvar koja će pažnju privući više vizualnim pozama pjevačica u video spotu i modernom produkcijom Lockrooma s naglaskom na istočnjački usmjeren beat, nego po novom klasiku domaće pop scene. Ako uzmemo da se namjera računa, cure su legit poslale poruku kako su solo jake i to, ne trebaju im emo vampiri pored jer su ih obje imale u bivšim prvim vokalima scene – Matiji Cveku i Marku Kutliću. Sad rastavljene i same imaju odah, izdah i novi udah što sve mogu.

Girl power

S globalne scene ovakvi su premijerni spojevi, plasirani ne samo simbolički na Dan žena, trebali govoriti na inspirativnoj razini sestrama i ‘sestrama’ sve ono što je globalnoj estradi lani početkom godine zakucala Miley Cyrus s ‘Flowers’. Motiv je apsolutno isti. One mogu i moraju same. Razlika je u imanju ili nemanju elemenata catchy fraza i melodijsko refrenskih rješenja za pop pjesmu. Miley je imala. Nela i Nika ne baš ili ne potpuno.

Nela i Nika su vrsni i prepoznatljivi vokali i autorice u nastajanju s dobrim referentnim start upom da se kreativno izraze, ne samo izvođački. Njihovi su utjecaji urbani i moderni, stremljenja i produkcija također. Fino su zaključile kako uz Lockroomov beat i osluškivanje zvuka trendy Beograda ovaj modernizam prolazi. Rezultat zasad ne prati ideju jer osim mumble pop dionica Nike (trendi stil pjevanja na granici razumljivosti i povremenog gutanja slogova) koja zvuči daleko efektnije čistim, blago nazalno senzualnim vokalom, refren pjesme zvuči kao tek pripjev i refrensko zagrijavanje za nešto što s beogradske strane daleko efektnije odrađuje Sara Jo u kombi s Mimi Mercedes, primjerice u ‘Sandri Meljničenko’.

Jesu li to samo periodi i faze u životu u kojima se oporavljaju od prekida veza s loše izabranim i odabranim muškarcima kojima su posvetile višak svojih intima, ili tek generalna nužda nekadašnjeg girl power pretvorenog u fem power moment – odgovarat će nekim novim stvarima ili suradnjama jer ‘Mogu i sama’ nema audio potencijal prerasti u ozbiljan hit niti pop klasik, ne misleći pritom na par stotina tisuća palaca gore na YouTubeu u zavodljivom post baroknom šmiranju i komuniciranju djevojaka kao nedvojbeno poželjnih, senzualnih i samostalnih.

Girl power shvaćen kao video atraktivnost i poželjnost ove vrste luksuza nove pop aristokracije svakako ispunjava svrhu, no što se hit potencijala tiče i bitnije, pjesme s pamtljivom melodijom, snažnom porukom i potencijalom za trajanje duže od sezone ili mjeseca lansiranja – taj će dio back up-ati kroz PR, generički neće ići.

Ocjena: 6/10

Naslovna fotografija: Željka Molnar (Press)