Srijeda, 1 listopada, 2025

Samsung pokrenuo novu inicijativu za svoje korisnike, evo o čemu je riječ!

Samsung Electronics Adriatics s ponosom predstavlja inovativnu uslugu popravka na lokaciji korisnika ‘Uživajte u slobodnom vremenu, jer mi dolazimo k vama’, osmišljenu kako bi korisnicima Galaxy S i Z serije u zagrebačkom području donijela neusporedivu praktičnost i bezbrižnost. Ova besplatna usluga omogućuje korisnicima da uživaju u svojim uređajima bez odlaska u servisni centar, jer Samsungovi […]

Samsung Electronics Adriatics s ponosom predstavlja inovativnu uslugu popravka na lokaciji korisnika ‘Uživajte u slobodnom vremenu, jer mi dolazimo k vama’, osmišljenu
kako bi korisnicima Galaxy S i Z serije u zagrebačkom području donijela neusporedivu praktičnost i bezbrižnost. Ova besplatna usluga omogućuje korisnicima da uživaju u svojim uređajima bez odlaska u servisni centar, jer Samsungovi stručni tehničari dolaze izravno na njihovu lokaciju i obavljaju popravke na licu mjesta, unutar posebno opremljenog servisnog vozila.



‘U Samsung Mobile Serviceu stalno unaprjeđujemo svoje usluge imajući na umu povjerenje i sigurnost korisnika,’ izjavio je Min Ho Bae, voditelj odjela podrške korisnicima pri Samsung Electronics Adriatic. ‘Vjerujemo u dodatni trud kako bismo pružili najbolju moguću uslugu. S ponudom ‘Uživajte u slobodnom vremenu, jer mi dolazimo k vama’ ne popravljamo samo uređaje – mi pružamo bezbrižnost i sigurnost da se naši korisnici mogu osloniti na nas kad god nas trebaju.’

Jednostavni i bezbrižni popravci

Usluga je dostupna tijekom radnog vremena od 09,00 do 17,00 sati, a termin se lako može rezervirati putem Samsung kontakt centra – telefonom, putem chata uživo ili WhatsAppa. Nakon rezervacije, Samsung tehničar dolazi na lokaciju korisnika u potpuno opremljenom vozilu s oznakama brenda, spreman za dijagnostiku i popravak uređaja unutar samo 3 sata.

Za popravke u jamstvu usluga je potpuno besplatna, dok su popravci izvan jamstva dostupni uz naknadu, čime se korisnicima osigurava stručna i pouzdana podrška neovisno o jamstvenom statusu uređaja.

Premium kvaliteta, originalni dijelovi

Samsungova usluga popravka na lokaciji korisnika odražava istu kvalitetu kakvu nude ovlašteni servisni centri. Popravci se provode s jednakom preciznošću i korištenjem originalnih dijelova kao u fizičkim ovlaštenim servisnim centrima, čime se osigurava da uređaji zadrže IP certifikat otpornosti na vodu i prašinu. Prije povrata uređaja, tehničari provode detaljnu provjeru kvalitete kako bi se jamčilo optimalno funkcioniranje svih komponenti.

Zašto odabrati Samsungovu uslugu popravka na lokaciji?

Glavna prednost ove usluge je njezina jednostavnost i praktičnost. Korisnici više ne moraju prekidati svoje obaveze zbog problema s uređajem. Samsung preuzima sve – od preuzimanja uređaja, preko popravka na licu mjesta, do povrata unutar nekoliko sati. Ovakvo besprijekorno iskustvo omogućuje korisnicima da se usredotoče na ono što im je najvažnije – uživanje u slobodnom vremenu.

Kako rezervirati uslugu

Za rezervaciju termina korisnici se mogu obratiti Samsungovom kontakt centru putem telefona, chata uživo ili WhatsAppa. Agent kontakt centra će pružiti početnu podršku, a ako bude potrebno, otvoriti nalog u ovlaštenom servisnom centru. Nakon toga, centar kontaktira korisnika radi dogovora o posjetu na lokaciji.

Fotografije: Press 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime