Prilika da stvore kultne fotografije iz bajkovite Venecije i snime kampanju na novom luksuznom katamaranu Lagoonu 50, jednom od najtraktivnijih modela brodova na sajmu nautike Salone Nautico Venezia 2021, pružila se nedavno hrvatskom brendu Duchess.
Zahvaljujući činjenici da je vlasnica brenda Snježana Mehun ujedno i PR austrijske tvrtke Master yachting – nemoguće je postalo moguće. Fotografije koje su nastale ispred ove povijesne kulise nadmašile su sva očekivanja organizatora. Savršen ljetni dan ispred legendarne Pizazze San Marco bilo je sjajna podloga za kampanju nove kolekcije čije je zaštitno lice hrvatska manekenka i influenserica Elena Dizdar.
Najava revije 17. lipnja u Zagrebu
Kampanja je ujedno najava i za modnu reviju koja će se održati 17. lipnja u Zagrebu na Marulićevom trga – ispred Državnog arhiva.
“Nova kolekcija je nastala u potpunosti od organskih materijala. Materijale smo birali pazeći na kvalitetu i da budu u skladu s našim brandom. Krojevi su se nametnuli sami pa je na kraju nastala kolekcija puna boja i uzoraka. Kod nas u svakoj kolekciji možete pronaći model haljine na preklop s određenim odmakom od prijašnjih modela, svilene košulje klasičnog kroja, raznih boja i uzoraka, kojima posebnost daju detalji poput manžeta, kragne ili gumba. Pojavljuju se i haljine klasičnog kroja na kojima se kao akcent pojavljuje igranje s naborima i samim uzorkom. Mnogo komada iz kolekcije se može nositi na više načina. Skoro svaku haljinu ili tuniku možete prilagoditi svom obliku tijela dodavanjem remena, igrom gumba, ili nekog drugog modnog dodatka što je od početka brenda naša filozofija – da budemo pristupačni i nosivi”, objasnili su Snježana Mehun i Antun Tin Brišar, kreativni duo koji stoji iza brenda Duchess.