Utorak, 4 veljače, 2025

Nina Sew – obiteljski modni brend koji Hrvatice obožavaju

Iza brenda Nina Sew stoji Marija Markotić Gojić i čak četiri generacije njezine obitelji. Marija, njezina baka i majka zajedno su odlučile pokrenuti posao, a najveća inspiracija bila im je najmlađa članica njihovog ženskog klana - Nina Mia, Marijina kći

Na tržištu ima mnogo modnih brendova i naša modna scena je poprilično razvijena. Svi se po nečemu razlikuju jedni od drugih, bilo da se radi o materijalima koje koriste ili vrsti odjeće za koju su se specijalizirali. Iza brenda Nina Sew stoji Marija Markotić Gojić i čak četiri generacije njezine obitelji. Marija, njezina baka i majka su zajedno odlučile pokrenuti posao, a najveća inspiracija bila im je najmlađa članica njihovog ženskog klana, Nina Mia, Marijina kći.



Na ideju su došle prije šest godina, kad je baka odlučila Nini za prvi rođendan napraviti haljinicu. Njihova popularnost raste iz dan u dan, a Instagram profil na kojem je moguće pronaći dostupne modele vrvi bojama, šarenilom i ženstvenošću.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli ✂️NS 🎀 (@nina.sew)

 

Obiteljski biznis

Kako je svakodnevno raditi s majkom? Koje su prednosti rada s majkom?

Na samo pitanje mi je teško odgovoriti objektivno, s obzirom na to da smo majka i ja privatno jako vezane. Pogotovo otkako sam i sama u toj ulozi. 

Što se tiče poslovnog odnosa, od početka smo u tome zajedno, jedna drugoj smo najveća podrška i motivacija, a istodobno smo jedna prema drugoj iskrene u svim situacijama. Mislim da zaista ne postoji brutalno iskrenija osoba od majke, možda je u tome tajna našeg uspjeha… haha 

Kako nastaju Vaše kreacije, gdje dobivate inspiraciju?

Inspiraciju crpim iz svakodnevnih stvari, iz života, ljudi, njihovih navika i potreba… Trudimo se da gotovo svaki komad odjeće koji napravimo bude jednako efektan i atraktivan, koliko udoban i praktičan. I sama volim komade koji se s različitim dodacima mogu kombinirati i, ovisno o tome, nositi svakodnevno ili u nekim posebnijim prilikama pa se taj pristup trudim njegovati i u procesu proizvodnje Nina Sew odjeće.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli ✂️NS 🎀 (@nina.sew)

 

NinaKnit kolekcija je najzahtjevnija za izradu

Izrađujete li sve predmete sami? Koji predmeti su najkompliciraniji za izradu?

Da, mama i ja sudjelujemo pri izradi svakog artikla koji je izašao iz našeg showrooma. Doslovno, ne postoji artikl koji nije prošao kroz naše ruke prije nego što je stigao u ruke svoje nove vlasnice. Najkompliciraniji predmeti za izradu su iz NinaKnit kolekcije. To su pletene ili heklane stvari koje mama izrađuje ručno i potrebno je uložiti veliki trud. Svakom NinaKnit komadu potrebno je posvetiti jako puno pažnje i vremena. Izrada u sezoni zahtijeva i više od 8 sati rada u danu, pri čemu je iznimno važno biti koncentriran jer ako napravite i najmanju pogrešku, morate se vratiti gotovo na sami početak.

Koje materijale koristite u proizvodnji? Pridajte li pažnju njihovim podrijetlu?

Pridajemo pažnju njihovu podrijetlu, sastavu, načinu održavanja i kvaliteti. Odabir materijala je prva stavka u procesu izrade i tu zaista nema kompromisa. Pritom nam je

klijent uvijek na prvom mjestu! Kako bi žena  ila zadovoljna, ne možete ponuditi samo “lijepu haljinu”. Čar je u tome da se potrudite da joj zaista dobro pristaje i da se u njoj osjeća dobro i samopouzdano. 

Vaše kreacije su šarene i zabavne, kao se prilagođavate modnim trendovima?

Modne trendove pratim koliko je potrebno da budem “u toku” jer većina pripadnica ženskog spola ipak voli biti u trendu. Što se tiče prilagodbe, očito već po defaultu u sebi nosim potrebu da to prilagodim svom stilu, jer mi inače “fali ono nešto”. 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli ✂️NS 🎀 (@nina.sew)

 

Vaše haljine su vrlo romantične, prepune volana, uzoraka i boja? Kako želite da se žena osjeća dok nosi Vašu odjeću? Tko su žene koje nose Nina Sew?

Opušteno i ležerno, ali i posebno moćno dok ispunjava svoje snove! A tko su žene koje nose Nina Sew? To pitanje bi ipak trebalo postaviti njima… Međutim, iz moje perspektive sve su vedre, nježne i razigrane, a istodobno samopouzdane i znaju što žele!

Preferirate “see now-buy now-wear now” modu, možete li nam reći nešto o tom načinu kupnje i odijevanja?

Svakako, od samog početka funkcioniramo na taj način. Preferiram “see now-buy now-wear now” prodaju te prednosti koje ona donosi. Taj način rada dopušta mi da bilo koju ideju pretvorim u djelo u bilo koje doba godine i nema ograničenja. 

Svaki komad napravljen je po narudžbi

Radite li kolekcije planski ili stalno izbacujete nove komade? Radite li veći broj komada ili ih izrađujete na upit?

Ne izbacujemo kompletne kolekcije. Osobno, ne vidim smisao toga da napravim zalihu za neki model za koji uopće nisam sigurna hoće li imati dobar odaziv. Međutim, učestalo izbacujemo pojedinačne nove modele te po narudžbi izrađujemo ostatak. 

S obzirom na to da se u posljednje vrijeme mnogo priča o održivosti u modi, može li se u Hrvatskoj biti održiv? Vi na neki način to i jeste, s obzirom na to da sami proizvodite haljine?

Nastavak na prethodno pitanje, moguće je biti održiv ako stojite čvrsto nogama na zemlji i ne dopuštate prevelikim apetitima da upravljaju vašim odlukama! Kao što sam rekla, svaki naš komad napravljen je po narudžbi i unaprijed ima svoje mjesto u ormaru osobe koja ga željno iščekuje. Ponosna sam na to što i nakon šest godina rada, stanem u prazan showroom i shvatim da sam taj dan prodala bas sve haljine! Ponosim se i time što nismo zatrpani neprodanom robom, i dan danas nemamo skladište i nadam se da ga nikad nećemo ni imati!

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli ✂️NS 🎀 (@nina.sew)

 

Koliko je moda postala “na isti kalup”? Pokušavate li na neki način to promijeniti?

Iskreno, ne. Mislim da nema smisla razbijati glavu s velikim kompanijama koje svakodnevno nameću nove trendove, što velike mase slijepo prate u stopu, bez obzira na to koliko to bilo besmisleno. Prema mom mišljenju, to je čisti gubitak vremena koje mogu potrošiti na nešto puno ljepše. Zato dajem sve od sebe za ono što zaista volim raditi i cijenim što jako puno djevojaka to i prepozna. Zahvalna sam i nadam se da ću još dugo u tome uživati. 

Smatrate li da se zbog toga što svi izgledaju kao klonovi, individualnost i original više cijene? Je li se teže istaknuti u masi ako je potražnja usmjerena na jedan stil?

Prije svega, ne mislim da ljudi izgledaju kao klonovi. Baš suprotno, mislim da je modna različitost i individualnost u današnje vrijeme istaknuta. Gotovo svakodnevno na ulici vidim djevojke koje me inspiriraju baš time što su posebne i jedinstvene. Samo treba znati vidjeti i fokusirati se na lijepo i pozitivno! Za istaknuti se u masi potrebno je nešto više od dobrog outfita, pa čak i najljepše haljine. S druge strane, isto je moguće i u “trapericama i majici”. Važan je stav, i ono što nosite u sebi, kako zračite… 

Ženstvena, lanena haljina koja pristaje baš svima

Kako velike modne kuće, koje tjedno izbacuju i do dvije nove kolekcije odjeće po vrlo niskim cijenama, utječu na manje brendove? Pomažu li na neki način, tako što ljudi ipak teže originalnosti, ili ipak odmažu?

Svakako pomažu. Današnji čovjek je sve vise osviješten problemima koje modna industrija uzrokuje prekomjernom proizvodnjom i posvećuje pažnju samom načinu izrade odjevnog komada koji planira kupiti. Možda to još nije na razini nekih drugih europskih zemalja, ali svakako napredujemo. 

 Koji su omiljeni komadi Vaših klijentica ovog ljeta?

Izdvojila bih ženstvenu, nude, lanenu haljinu. Do sada nisam vidjela da nekome ne pristaje uz liniju tijela, a djevojke ih naručuju i za plažu i za casual vjenčanja! 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli ✂️NS 🎀 (@nina.sew)

 

Kako je pandemija utjecala na Vaše poslovanje?

Ove sezone, s obzirom na situaciju i korona izazov (a ne korona krizu, kako volim naglasiti), bilo je potrebno samo vise osluškivati želje i potrebe naših klijentica – tako da smo se više fokusirali na casual komade i zahvalna sam što nismo osjetili nikakve posljedice. Uvijek ističem kako je to; uz kontinuirani rad, najvažnije! Tome je doprinijela i činjenica što uglavnom poslujemo putem interneta, tako da nas ni sami lockdown nije zaustavio!

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime