Ako su posljednje dvije godine provedene u “izolaciji” naučile išta o našim ormarima, onda je to da smo stvarno podcijenili moć trenirki. Naravno, svi smo prije pandemije posjedovali nekoliko osnovnih komada, ali većina nas zasigurno nikada nije razmišljala o tome da uloži puno vremena ili novca u naše trenirke .
Ispostavilo se da smo bili u krivu. Sada su nam trenirke omiljena odjeća (u njima se osjećamo preudobno) i nosimo ih svakodnevno bez nekog sportskog povoda. U njima nam je udobno kod kuće, a s modelima nastalim u pandemiji, uvijek izgledamo fino. No, bez obzira na to mislite li da je vaše ulaganje u trenirke sada gotov ili pokušavate ponovno obnoviti svoju ‘stvarnu’ garderobu sada kada se svijet ‘otvorio’, Ganni je upravo najavio lansiranje kolekcije koje će vam promijeniti mišljenje.
Kolaboracija kojoj se nismo nadali
Ganni se udružio s nekad najpopularnijim brendom trenirki na svijetu, Juicy Couture. Kolekcija je spoj dvije generacije modnih brendova koji su predvodnici trendova, Juicy Couture je prije pandemije uvjerio ljude da se u trenirkama može izgledati jako dobor i cool, a Ganni je predvodnik u održivoj modi.
View this post on Instagram
Kolekcija će sadržavati 13 dijelova, a nemojte nas pitati da izdvojimo favorita. Naravno, to ne bi bila Juicy Couture kolekcija bez trenirke od velura, ali zahvaljujući Gannijevom naglasku na održivot, ova se trenirka može pohvaliti najodgovornije proizvedenom verzijom Juicy Coutura ikada. Kolekcija je izrađena od mješavine certificiranog organskog i recikliranog pamuka, kao i recikliranog poliestera, a dolazi u crnoj, indigo i smeđoj boji.
Juicy Couture trenirka je sinonim za hollywoodske it djevojka od svog epskog uspona do slave u ranim 200-0im zahvaljujući Paris Hilton, Britney Spears, Kim Kardashian, Lindsay Lohan i J Lo koje se “nisu skidale” iz istih.
Juicy Couture je dio modne pop kulture
“Malo je modnih komada na svijetu koji su tako lako prepoznatljivi kao Juicy Couture trenirka od velura”, istaknula je Ditte Reffstrup, kreativna direktorica u Ganni. “To je uistinu dio povijesti pop kulture i jako sam uzbuđena zbog Gannijevog pogleda na to. Mogućnost suradnje s njima na izradi najodgovornije verzije bio je sjajan dodatni sloj za suradnju. Za kolekciju smo željeli zadržati osnovno raspoloženje 2000-ih i LA vibre, a istovremeno unijeti u nju nešto od Gannijevog suvremenog skandinavskog stila.”
View this post on Instagram
Ova kolekcija ne uključuje samo trenirke nego i majice s logotipom, kape, haljine, topove i tajice od certificiranih organskih i recikliranih materijala. “Suradnja s Gannijem prirodno je pristajala za Juicy Couture”, rekla je Taryn Washenik, vlasnica brenda Juicy Couture. “Bilo je nevjerojatno posebno stvarati s Gannijevim skandinavskim DNK-om bez napora s Juicyjevim LA vibrom i slavnim nasljeđem izvan dužnosti.”