Po objavljivanju novog studijskog albuma mladog koprivničkog glazbenika Ivana Grobenskog “Apocalipstick” dio specijaliziranih medija koji prate scenu u Hrvata je pao na stražnjicu obasipavši ga otprilike jednakom količinom superlativa kakvom su se obrušili na otkrivene Irenu Žilić ili Mary May u nastupnim godinama “proizvodnje” debi albuma.
O njemu se govori i razbacuje superlativima kao next big thingu, a nije s trap scene premda nam je ekskluzivno priznao da je moguće da na budućim radovima krene razmišljati i u tom smjeru. Na svom Bandcamp profilu piše da je autor “koji piše pjesme”, isprike i donekle šaljive opaske na društvenim mrežama. Na sceni je predugo da ne bi mogao živjeti od glazbe što i dalje uspješno čini.
Pjeva na kajkavskom i engleskom, a publici i kritici mora se opravdavati za oboje. Ima nekoliko albuma, a najnoviji se zove Apocalipstick. U posljednje vrijeme razmišlja o skandalima koji bi ga napokon doveli u lifestyle rubriku. A do tog trena popričali smo u sobnoj varijanti o njegovom glazbenom jučer danas i sutra, mjestu za Thompsona i njega te bavljenju marginalnom glazbenom scenom kakvom se ona u Hrvata doima kad pjevaš ne nužno samo engleskim. Kompletan razgovor pogledajte na linku: