Marijana Batinić, Ana Radišić, Renata Sopek i druga poznata imena podržala su kampanju #BoljiOnline. Veća sigurnost korisnika na mreži cilj je najnovijeg projekta i istoimene kampanje A1 Hrvatska koja poziva sve korisnike interneta na društvenu digitalnu odgovornost, a posebno kreatore online sadržaja – poznate osobe, influencere i medije.
Premijernom izvedbom remakea poznate Arsenove pjesme “Kad bi svi”, u ovom slučaju bili #BoljiOnline, svoju podršku sigurnijem svijetu na mreži tako su iskazali pjevači Damir Kedžo, Zsa Zsa, Josip Palameta, Vjeko Ključarić i nedavni pobjednik poznatog pjevačkog showa – Lovro Juraga. Nasmijana lica, poput svima omiljene Andree Andrassy ili Nike Turković, uz dobru zabavu ispisivala su i brojne dosjetke o tome što oni misle kakav bi svijet bio kad bi svi bili #BoljiOnline i kreirali kolaž pozitivnih poruka za sve generacije.
Praktične savjete kako zaštiti svoje lozinke, pričati s djecom o bontonu na društvenim mrežama ili kako se nositi s negativnim komentarima moderatorici Neveni Rendeli Vejzović i svim uzvanicima više su objasnili Iva Ančić, A1 Hrvatska, Hana Hrpka, predsjednica udruge Hrabri telefon, Alen Delić, stručnjak za informacijsku sigurnost i Pamela Perkić, mlađim generacijama dobro poznata influencerica, poduzetnica i aktivistica.
Pričalo se i o bontonu na društvenim mrežama
„Kao telekom koji omogućuje 5G i najširu optičku mrežu u Hrvatskoj svjesni smo svoje odgovornosti u digitalnom svijetu, stoga se trudimo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo korisnicima omogućili #BoljiOnline svijet. Najkraće rečeno, to je svijet u kojem svi zajedno brinemo o svojoj sigurnosti na mreži, preveniramo cyberbulling i uspješno se nosimo s njim, ne vjerujemo neistinitim vijestima i trudimo se manje gledati u svoje ekrane, a više u ljude i svijet oko sebe“, objasnila je Iva Ančić, rukovoditeljica brenda, marketinških komunikacija i digitalnog poslovanja, A1 Hrvatska.
Saznajte kako biti bolji online ovdje.