Subota, 23 ožujka, 2024

A1 Hrvatska bira novu službenu odjeću: Tko će od tri domaća dizajnera pobijediti?

Mlade dizajnerice Nives Dravinec i Sara Lončarić te dobro poznati dizajner Robert Sever kao najvažnije adute ističu praktičnost, funkcionalnost i udobnost radne odjeće, a svatko ih je vidio na svoj specifičan način

U finalu natječaja ‘Ti kreiraš‘ koji je tvrtka A1 Hrvatska pokrenula u potrazi za novom radnom odjećom za svoje zaposlenike našli su se prototipovi triju domaćih dizajnera.



Mlade dizajnerice Nives Dravinec i Sara Lončarić te dobro poznati dizajner Robert Sever kao najvažnije adute ističu praktičnost, funkcionalnost i udobnost radne odjeće, a svatko ih je vidio na svoj specifičan način.

Natječaj kao vjetar u leđa malim i srednjim poduzetnicima

“Kao društveno odgovorna tvrtka, ponosni smo što poslovanjem možemo doprinijeti i razvoju zajednice u kojoj poslujemo. U suradnji s domaćim snagama, modnom i tekstilnom industrijom, odlučili smo pokrenuti natječaj ‘Ti kreiraš’ kako bismo pružili priliku malim i srednjim poduzetnicima u Hrvatskoj, i u trenutnoj situaciji pogođenosti pandemijom, dali im dodatan vjetar u leđa. Oduševljeni smo odazivom na natječaj i pristiglim rješenjima, a osobito nas raduju ova tri finalna rješenja koja su, uz pomoć vrijednih ruku djelatnica Naftaline, pretočena u pravu uniformu”, istaknula je Iva Ančić, rukovoditeljica brenda i marketinških komunikacija u A1 Hrvatska.

Nives Dravinec

Nives Dravinec: Džepić za olovke kao simbol posvećenosti svakom detalju

Dvadesettrogodišnjoj Nives Dravinec ova je godina prekretnica ne samo zbog finala natječaja ‘Ti kreiraš‘, već i zato što je pokrenula obrt ‘Figurai’, a inspiraciju za prototip pronašla je – na licu mjesta – u prodajnom centru A1 Hrvatska.
U razgovoru sa zaposlenima doznala je njihove potrebe i, među inim, otkrila kako često koriste kemijske olovke kojima ponekad znaju i uprljati svoje bijele košulje. Njezino je idejno rješenje upravo specifično po umetnutom džepiću za kemijsku olovku na ruci kako bi im uvijek bila blizu.

“Pristupačnost, u smislu da smo mi uvijek ovdje za vas, doza profesionalnosti, ali i izvrsnosti koju njeguje A1 Hrvatska, osnovne su karakteristike kojima sam se vodila prilikom dizajniranja”, istaknula je Nives i zaključila kako je ovo iskustvo koje će zauvijek pamtiti jer joj je suradnja s velikom tvrtkom i s tolikim brojem konstruktora u Naftalini pomogla da puno toga nauči, otkrije i gdje neke stvari može tražiti, ali i da stekne vrijedne kontakte koji će joj pomoći u daljnjoj karijeri.

Sara Lončarić

Sara Lončarić: Čisti krojevi i iznimna pažnja posvećena detaljima

Iako je oduvijek htjela biti znanstvenica, po završetku srednje škole Zagrepčanka Sara Lončarić uvidjela je da ju zanima konstrukcija odjeće.
Već je šest godina vlasnica obrta ‘Blackpearl’, a za prijavu na natječaj dodatno ju je privuklo to što je A1 Hrvatska odlučio surađivati s Naftalinom. Upravo je s Naftalinom ranije radila na izradi uniformi za jedan hotel na Hvaru. 

Sara jako voli čiste krojeve i u dizajnu posvećuje iznimnu pažnju detaljima, pa se ovaj put poigrala rukavima! Naime, njezin prototip radne odjeće za A1 Hrvatska ima dvije mogućnosti rukava, jedan duži, a drugi ¾. Dodala je i široku blendu za kopčanje, veće kragne i gumbe, a krajnji joj je cilj bio dizajnirati radnu odjeću koja će pružati ugodne radne trenutke i učiniti zaposlene lako prepoznatljivima u radnom prostoru.
“Najteže je uvijek postići to da svima stoji i da se svima svidi, a ja sam htjela i da se svidi i  klijentima koji dođu u prodajni centar i zaposlenima”, otkrila je Sara što su joj bili najveći izazovi u dizajniranju.   

 

Rober Sever: Dizajniranje uniforme je recept kojem dizajner dodaje svoj ‘začin’

Jedno od najznačajnijih lica modne scene u Hrvatskoj, Robert Sever, smatra kako je dizajniranje uniforme kao recept kojem on dodaje svoj začin. 
“Kada imate u jednadžbi elemente koji su zadani, onda ostane malo mjesta za dizajnerske intervencije – i upravo je u tome bio najveći izazov – kako dodati dizajn, a da nije nametnut ili prenaglašen”, istaknuo je Robert.
Kako bi tome doskočio, osmislio je modularno rješenje koje se laganim zahvatima može transformirati u nešto drugo – dodavanjem ili oduzimanjem nekog elementa te je funkcionalno tijekom svih godišnjih doba, a osobe koje ga nose osjećaju se slobodno i nesputano. Dizajn prototipa koji je Robert osmislio čine tako klasični elementi kao što su košulja i hlače, koje su same po sebi praktične jer imaju regulatore dužine za rukave, i tako funkcioniraju na različitim temperaturama. U ženskom outfitu je dodan i blejzer koji laska ženskim proporcijama, a može se nositi na košulju ili zasebno.

Robert Sever

Ni Robert ne krije oduševljenje suradnjom s velikom tvrtkom kao što je A1 Hrvatska, ali i prilikom za povezivanje s domaćom tekstilnom industrijom. 
“Dojmovi su odlični – uživam u cijelom procesu s Naftalinom koja je potpuno uigrani mehanizam. Rad na ovakvom projektu zahtijeva veliku organizaciju, ali i iskustvo – što Naftalina osigurava u svom segmentu. Na svakom dijelu radi različiti tim konstruktora, tako da je postupak proizvodnje širok i vrlo koncentriran. To je nadogradnja onoga što ja znam, a možda i inspiracija za budući razvoj mog brenda”, zaključio je. 

Pred stručnim žirijem je težak izbor kome dodijeliti 20.000 kuna za pobjedu

Stručnom žiriju, u kojem između ostalih sudjeluju i zaposlenici iz A1 dućana koji će novu odjeću nositi, slijedi najteži dio, odnosno odluka o pobjedničkom dizajnu. Uz to što će njegovo/njezino djelo zasjati u prodajnim centrima A1 diljem Hrvatske, pobjedniku natječaja donijet će i novčanu nagradu od 20.000 kuna. 

“Nakon što sam vidjela sva tri prototipa, ali i isprobala ih, mogu samo reći ‘wow’! Iako će mi biti teško odlučiti se samo za jedan od njih, jako se radujem trenutku kada ću ponosno moći uskočiti u svoju novu uniformu i nastaviti pružiti što ugodnije iskustvo svim našim korisnicima/ama”, istaknula je Nikolina Vratić, prodajna savjetnica u A1 Hrvatska i članica žirija. 

Kao društveno odgovorna kompanija, A1 Hrvatska natječajem ‘Ti kreiraš‘ želi dati dodatni poticaj poslovanju malih i srednjih poduzeća i omogućiti im da pokažu kakva se kreativna snaga krije u njihovim ateljeima. Natječaj ‘Ti kreiraš‘ odvija se u sklopu programa održivosti Čini pravu stvar kojim A1 Hrvatska promiče ekološki i društveno prihvatljivije, učinkovitije i održivije načine rada i života.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime