Kevin Hart je kao glumac najpoznatiji po igranju šamara na “onom” Oscaru s Willom Smithom. Redatelj F Gary Gray je pak crnački mainstream orijentirani modernistički šminker koji pokazuje sklonosti akciji. Producenti su pak, nabacivši im imena komercijalne B lige glumačkog svijeta (Worthington, D Onofrio) kao sporedne role procijenili da su im ti igrači dovoljna atrakcija za akcijski triler “Lift”, koji će po scenariju Daniela Kunke eksploatirati avanturu vrhunskog tima kradljivaca umjetnina napikiranih na uzimanje hypeanog NFT-a, a uključuje scenu leta avonom. Ovisi s koje strane žanra gledate isplatilo im se.
Sve je već viđeno
Kompilacija već viđenog koletiviziranja pljačke sa zgodno ubačenim pop corn motivima o prelasku agentice Interpola u redove redom simpatičnih i neodoljivo moralnih lopina realizirana je kao copy paste Soederbergovih “Oceanovih 11, 12 i 13” kao role modela vrhunski zabavnih filmova o šarmantnim timovma lopova kojima pridodajete Cruisove friendove iz svih “Nemogućih misija”. Napravljen maksimalno šablonski, “Lift” u svim segmentima računa na light šarm i kris krosanje s momentima akcije te nadmudrivanja lopova i murije na tragu im. Antagonisti ispadaju sa zakonski “ispravne” strane i gledatelju je za navijati za načelne bad guyse i cure. Međutim iz navedenih razloga prezasićenja sličnim sadržajem to se neće dogoditi.
Red nemogućeg, nerealnog, zabavnog, predvidljivog i producentski tempiranog na točno onaj moment u kojem unaprijed znate scenu i dijalog koji će se dogoditi u slijedećem kadru, ono je s čim se odgovorni za Netflix premijere zadovoljavaju ako je u pitanju pristojan i prosječan akcić kakav je “Lift”. Ovakav bi film u kinima, ovisno o reklamnoj kampanji i PR-u bio jedan od sleeper hitova koji bi se natjecao za svojih 50 do 80 milijuna $ s novim akcićem Liama Neesona u kojima mogu uživati samo ljubitelji žanra kojima je to prvi film takve vrste. Ovako će mu brojiti sate pregleda ne bi li ocijenili uspješnost i skratili vrijeme zijevanja.
6/10
Naslovna foto: Netflix/ Tudum