Ponedjeljak, 23 rujna, 2024

‘Postcards from a Dream’: Prahir donosi prekrasnu kampanju – spoj AI i tradicionalnu fotografiju

Kampanja 'Postcards from a Dream' pokazuje da Prahir nije samo lider u kvaliteti nakita, već i u inovativnim marketinškim pristupima

Trendovi u nakitu svake se godine mijenjaju, no jedino sigurno nakit kao must have modni
dodatak može biti ključni element koji podiže outfit na višu razinu, dodajući osobnost,
sofisticiranost i stil te svaku odjevnu kombinaciju čini posebnom i drugačijom, neovisno
nosite li jednostavne kombinacije ili raskošne haljine. Od minimalističkih do upečatljivih komada ovo ljeto obožavamo nakit sa zlatnim sjajem stiliziran samostalno ili u slojevitim nizovima bilo da se radi o prstenju, narukvicama, ogrlicama ili naušnicama te neizostavne bisere koji i najobičnijoj kombinaciji daju poseban štih.



Kampanja koja oživljava sanjive ljetne trenutke

‘Postcards from a Dream’ je inovativna kampanja koja spaja umjetnu inteligenciju i tradicionalnu fotografiju kako bi stvorila nezaboravne vizuale koji dočaravaju sanjive ljetne
trenutke. Ovoga puta, u suradnji s kreativnim direktorom i fotografom Markom Gregurićem, stvorili su hibridnu kampanju koja spaja stvarne fotografije i AI generirane elemente. Tako su nastala četiri tematska seta fotografija koje prenose ljeto na potpuno novi način. Ljetnu iluziju dočarala je Anamaria Raič, zaštitno lice Prahira koja se savršeno snašla u ovoj izazovnoj ulozi. Ovaj pristup ne samo da naglašava ljepotu nakita, već i pokazuje koliko je brend Prahir sposoban prilagoditi se suvremenim trendovima i inovacijama.

”Postcards from a Dream’ je kampanja koja će vam probuditi ljetne emocije i potaknuti
maštu. Ovaj projekt predstavlja novi izazov za nas, balansirajući između apstraktnog i shvatljivog. Kroz detaljno planiranje i kreativne koncepte, stvorili smo kampanju koja budi emocije i intrigira,’ objasnili su nam iz Prahira.

Kampanja ‘Postcards from a Dream’ pokazuje da Prahir nije samo lider u kvaliteti nakita,
već i u inovativnim marketinškim pristupima. Ova kampanja postavlja nove standarde u
industriji, inspirirajući druge da istraže mogućnosti koje tehnologija može donijeti kreativnim projektima.

Zlatni, srebrni i dijamantni nakit zagrebačka obitelj Prahir kreira već više od pola stoljeća.
Virtuozne kolekcije oplemenjene ljubavlju i nježnošću stvaranja, inspirirane elegancijom i
glamurom nekih davnih vremena odraz su višegodišnjeg rada i kombinacije vrijednih
majstorskih ruku i moderne tehnologije iz radionice luksuza obitelji Prahir.

Poslovnice Prahir možete pronaći u Velikoj Gorici, Zagrebu, Rijeci, Zadru i Splitu.
Odaberite nakit koji će biti odraz Vaših emocija i Vašeg stila!

Kreativni koncept i direkcija: Marko Gregurić
Fotografije, video i AI koncept: Marko Gregurić / STAV studio
Model: Anamaria Raič
Make up: Monika Maček
Scenografija: Stanislav Kostić
Kosa: Daria Sablje
Head of team & stilist : Marjeta Kessler

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime