Dance pop, light pop, disco glazba godinama pati od eksploatacijskog i ‘izrabljivačkog’ statusa i percepcije na masovnoj sceni po kojem je riječ o najnezahtjevnjoj i šprancastoj glazbi za koju je dovoljno imati par kombi instrumentalnih loopova i matrica, par bazičnih synth akorda, tonalnu pjevačicu i po mogućnosti dvojicu likova koji joj čine sjenu.
Jednako kao što je model od Vanninih E.T.-a utirao put, Đurđevićevih Colonia patentirao kao komercijalni uspjeh, a pojava svih naknadnih Mandi, Karma, Sandi, Sarma, Bandi, Štrandi nadomjestaka i verzija razvodnjavala ideju potrebe za takvim formacijama mimo svatovsko hotelskih gaža.
Sve dok se tvrdoglavi ljubitelji tog stila glazbe, ujedno i dugogodišnji prekaljeni producentsko DJ-ski iskusnjaci (Davor Devčić i DJ XXXTended – Anđelko Preradović) ne zainate pa ne odluče patentirati svoj diskofilski i diskografski nauk u nešto s više smisla a manje klasičnog ponavljanja špranci zbog kojih će trajati onoliko koliko su medijski prisutni i PR-ovski efikasni.
Nova snaga na sceni sa svježim zvukom i pametnim tekstovima
Uz dodatak više nego funkcionalnog ženskog lead vokala Sabine Špoljar, dvojac je singličnim/spotovskim radom počeo opipavati teren i osluškivati koliko je prostora i interesa za njihovu formaciju i ponudu tog tipa glazbe. Singlovi ‘Nastala je situacija’, ‘Ista je noć’, ‘Moje stanje ljubav je’, ‘Samo da ti čujem smijeh’, ‘Ostani samo ti’, ‘Ja sam posljednja’ su radili pomalo posao, uz back up domaćeg i logičnog izdavača Aquarius Records te finu taktiku izdržljivosti plasmana novog imena na scenil, Groovetastic iskorištavaju činjenicu sjajnog timinga. Takvih bendova trenutno nema, a oni kojih ima ili su marginalizirani ili su bitno posustali i postali nezanimljivim ex fanovima u novim formacijama – ET i nova Colonia.
Ono što na globalnoj sceni čujete kod zvučnih patenata Alcazara, Shapeshiftersa, Freemasonsa, italo disco ergela, Cro dance ostataka, ‘Purple Disco Machine (aluzija na omot albuma) pa sve do varijacija instrumentala koje bi lagano i Kylie Minogue porabila kao svoje singlove, Groovetastic nude publici očito žednoj novih imena, a gladnoj bar minimalnih micanja od stereotipova.
U kontekstu kompletnog paketa ponude Groovetastic fanova ‘Ratova zvijezda’ i njihove premetačine i parafraze imena Imperije koje je uzvratila udarac, oni su lirski Preradovićevim pametnim banalizacijama rima i pristupima tekstovima koji odudaraju od stupidnog hrvatsko estradnog prosjeka, napravili na debiju najveći sadržajni iskorak u smjeru – vrijedni pažnje, trajanja i zaloga za neku bližu budućnost.